18 juni 2011

China Glaze

Hier ben ik weer, jeej.. ;)  Haha, in de vorige blog vertelde ik jullie over Essie en ik zei toen dat ik over China Glaze ook nog een blogje zou schrijven. Dus zie hier het blogje... China Glaze is een nagellak merk uit de US, dat voornamelijk ontwerpt is voor nail-art. Mensen die zich veel bezig houden met nail-art en water marble nails, zeggen dan ook dat China Glaze geweldige nagellak heeft. Volgens andere mensen zoals ik dan, die meestal gewoon nagellak op hun nagels doen zonder veel ditjes en datjes, zeggen dat het gelijk is aan O.P.I en Essie. Het enigste groot verschil tussen China Glaze, O.P.I en Essie is dat China Glaze een tikkeltje duurder is, maar natuurlijk als je aan nail-art doet denk ik dat het het geld meer dan waard is. Waar kan je nu China Glaze eigenlijk vinden?.. Wel eigenlijk om eerlijk te zeggen, is het denk ik niet te vinden hier in België en Nederland, maar waarschijnlijk als je is gaat rond kijken in Beauty salons en op online shops, dat je er wel een paar vindt. :)


Tadaa.. dat was het blogje. Laat me weten wat jij van China Glaze vindt! :) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...