18 juni 2011

Essie nail polish

Hallo allemaal, vandaag ga ik het hebben jullie wat vertellen over Essie, jaja. Als je af en toe op youtube beauty filmpjes kijkt, zie je gereld O.P.I, China Glaze (daar zal ik in een ander blogje nog wat meer over vertellen) en je ziet ook vaak Essie voorbij komen. Dus ik dacht "hée laat ik daar een blogje over schrijven!", dus ik heb voor jullie wat zitten rondzoeken achter reviews, zodat ik jullie toch een paar dingen kon vertellen over Essie :)
Dus, wat is Essie? Essie is een nagellak merk dat uit de US komt, zoals zoveel beauty en nagellak merken. De nagellakjes zitten in de zelfde prijs klasse als O.P.I, iets tussen de 14 en 16 euro dus (hangt van land en winkel af). In een flesje van Essie zit 15 ml, als ik me niet vergis, al zien ze er kleiner uit als de O.P.I flesjes, toch zit er echt even veel in. De kwaliteit zou heel goed moeten zijn, want ze gebruiken het ook vaak bij manicures en pedicures. Hier onder heb ik een paar kleurtjes nagellak van Essie uit gezocht om aan jullie te laten zien, enjoy.. 
Van links naar rechts: Golden nuggets, Damsel in a dress, Tart deco, Capri, Turquoise & caicos, Pepperoni. Mooie kleurtjes hé, wat vind jij van Essie en heb jij een flesje nagellak van Essie? Let me know! :)  

2 opmerkingen:

  1. ik vind dat het merk Essie er zo goedkoop uit ziet, vind je niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De verpakking ziet er inderdaad simpel en redelijk basic uit, maar ik vind absoluut niet dat de verpakking er goedkoop uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...