23 juni 2011

GOSH special edtition nail polish

Helloow lieve lezertjes, ik ben zo juist achter iets gekomen jaja.. Ik ben daarnet te weten gekomen dat Gosh (een beauty merk dat te vinden is in het kruidvat) onlangs wat nieuwe producten heeft toegevoegd aan hun assortiment (whoew)! Wisten jullie dat al ?!.. 
GOSH had uiteraard al eerder veel nagellakjes in het assortiment, maar vanaf nu zal er vier keer per jaar een special edition nail polish collectie uitkomen, de eerste special edition is een collectie-tje met drie kleuren die perfect zijn afgestemd op het zonnige weer! :)
Een leuke detail aan deze Special Edition-lakjes is dat ze in een speciaal flesje zitten. Als je goed naar de doppen kijkt zie je in elke tekening een ander gezicht! Dit maakt ze nu net weer even een tikkeltje anders  dan andere nagellakken uit de collectie. 

De tijdelijke verkrijgbare collectie bestaat uit een paar zachte en fijne zomerkleuren, let us take a look..
001 Lavender Love

002 Misty Mauve

003 Groovy Grey

Mooie kleurtjes hé, niet? Ze zouden van goede kwaliteit zijn want bij deze lakjes heb je maar één laagje nodig voor het mooi dekkend te krijgen. Daarnaast blijkt ook dat ze erg prettig lakken en snel drogen! Ik vind de kleuren wat saai, buiten dan Lavender Love die zie ik mezelf wel dragen, maar het is wel waar dat het mooie kleurtje zijn voor de zomer! 
Het zijn dus absoluut goede, fijne lakjes die zeker de moeite waard zijn! De GOSH Special Edition nail polishes kosten €6,99 per stuk en zijn exclusief verkrijgbaar in het kruidvat. Als je ze wilt zou ik niet te lang wachten want ze zijn alleen deze zomer verkrijgbaar! 
Byee!! :)







3 opmerkingen:

  1. Die eerste heb ik ook ;) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi!

    Ik zag de Misty Mauve op je site en werd helemaal verliefd op dit kleurtje! (Die blauwe is trouwens ook heel mooi :) )
    Enig idee of hij nog te krijgen is??

    Groetjes

    silly girl :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen, spijtig genoeg zijn deze lakjes niet meer verkrijgbaar. Een paar maand geleden heb ik ze wel nog in de koopjes bak in Kruidvat zien liggen, maar volgens mij kan je ze nu echt nergens meer vinden. Al zijn er wel heel wat gelijkaardige nagellakjes op de markt. :)

      Verwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...