30 juni 2011

Hallelujaaah, vakantie!

Haay! :) 
My gosh het is vakantie! Haha, jaja eindelijk... Eigenlijk was de vakantie vorige week donderdag al begonnen, maar ik moest toen nog een weekje wachten op mijn rapport. Maar dus vandaag was het zover het stress dagje, want echt waar ik had zoveel schrik dat ik een B-attest (dan moet je een niveau zakken) ging hebben en ik wou dat echt absoluut niet want dan zou ik naar technische moeten en ik ben niet zo wiskundig of handig. Maar neen ik heb een A-attest, een freakin A-attest! Ik heb er nog al een redelijk zwaar en raar jaar opzitten, maar ik had echt hard mijn best gedaan tijdens de afgelopen examens. En het heeft écht geholpen.. Want ik ben door naar volgend jaar, ik mag de richting doen die ik wil, ik blijf op mijn schooltje zitten, redelijk wat vakken zijn beter geworden, gemiddelde is 65 percent (niet awesome maar ik ben trots op mezelf) en voor Frans examen heb iets in de 70 percent (wat zo veel voor mij is voor Frans) !  Dus ik ben echt écht blij, en iedereen mag dat weten van mij ! :) Maar ghoo.. ik geraak er maar niet over, ik ben gewoon door naar volgend jaar! Zo zie je maar alles geven en extra je best doen, doet wonderen! Iedereen fijne vakantie en enjoy!! :) a big love from me.. byee :) 

1 opmerking:

  1. Pretty little girl set out to conquer the world,
    struggled through revalidation
    in search for a well-deserved vacation.

    She went ahead and fought against it all
    to shine through and stood tall.

    Ever cool and smiley happy despite school
    passing exams and shitty teachers fools.

    Yeah, she's cute, strong yet a sweet swirl
    she's my lovely happy girl!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...