16 juni 2011

Hot pink nails!

haha, ik was daarnet aan het leren voor mijn examentjes en ik zag daar zo'n hot pink flesje nagellak staan, en ja ik kon het niet weerstaan dus heb ik mijn nagels in het roos gelakt.  Ja zeg, we kunnen niet de hele tijd gefocust en geconcentreerd bezig zijn met onze examens hé. :)























Mooi hé? Haha ik vind het zo'n mooi en zomers kleurtje, telkens als ik naar mijn nagels kijk word ik er helemaal happy van! Het is wel niet echt een kleur dat ik rap in de winter zou dragen, daarvoor is hij te fel, maar voor de zomer is hij perfect! Ik heb de nagellak in de Hema, hij is in kleur 91, and i love it! Haha, trouwens even rap zeggen dat ik de kleuren van de Hema allemaal super vind, zeker voor de prijs die je betaalt, ze zijn ook mooi gepigmenteerd (ik had maar twee dunne laagjes voor een mooie en effen kleur op mijn nagels) en hij blijft ook nog eens mooi en lang zitten. Wat vinden jullie van van deze kleur en van Hema nagellakjes in het algemeen ? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...