5 juni 2011

Justin Bieber nagellak

Whoew! Wie had dat ooit gedacht dat Justin Bieber een eigen nagellak collectie zou uitbrengen, ik alleszins niet. Haha ik vind het ergens wel cool, ik bedoel hoeveel jongens als hem zouden dat nu doen, precies niet veel. En waauw, hij geeft al de opbrengst van de verkoop aan een goeddoel dat kinderen helpt, Pencils of Promise! De collectie  is vernoemt naar zijn liedje One Less Lonely Girl en ze hebben de collectie samen ontworpen met Nicole by O.P.I. De collectie kan je in sommige winkels in Nederland krijgen denk ik, hier in België is de nagellak voorlopig nog niet verkrijgbaar voor zo ver ik weet .. :)


Oké dat wordt effen een lange lijst van links naar rechts: 
Not a Gold Bigger,  I've Got Bieber Fever,  Make U Smile,  Red-y to Runaway Love,  I'm a Belieber,   One Time Lime,  Prized Possession Purple.  "Baby" Blue,  My Lifesaver,  Step 2 the Beat of my heart,  OMB!,  Me + Blue,  Give Me the First Dance,  One Less Lonely Glitter.

Tadaah dat was het, ik vind het wel een mooie collectie, maar ik vind vooral de namen zo grappig. En wat vinden jullie ervan?  :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...