25 juni 2011

One big love to all shatters!

Hallo,je gelooft het nooit (echt niet) maar ik heb een freaking shatter! Wie had dat ooit gedacht he, ik allezinds niet! Maar dankzij dat meer en meer mensen o.p.i beginnen te ontdekken, zijn er al 4 winkels met o.p.i bidicht bij mij in de buurt, echt awesome! En dan nu met het einde van de exames en het schooljaar had mijn stief mama voor mij een little suprise..wel klein, het is niet echt zo'n klein kadotje vind ik. Maar ik ben er zo freaking ontzettend blij mee, echt blij! Jaja kleine dingen kunnen je soms echt zo happy maken.Maar dus, ik heb een zilver shatter gekregen, wat ik kei goed vind want ja, zo zwart op je nagels in d zomer is nu niet echt zo fun vibd ik. Er waren ook nog de andere kleuren in de winkel (volgens mijn stiefmama) zoals blauwe, wit en rood, dus als je geen zwart of zilver wilt, er is nog genoeg andere keuze. Dus ja, verder lezen en kijken maar, begin al maar te dromen want het is echt een awesome dingetje!..


 Dit is hem dan mijn eigen mooie en nieuwe zilver shatter! Hij is zo awesome, en zoals je ziet is het niet zo'n wit zilver maar een donker zilver, wat ik kei goed vind want dan kan je hem ook makkelijker in de winter dragen.De naam van dit flesje is kei basic, waar op zich niets mis mee is. De naam is silver shatter, het nummertje is nl e62 en hij komt uit de lijn van Serena Williams. Je kan hem ook krijgen met nog andere kleurtjes uit de collectie, die je dan als onderlag kan gebruiken, zo was er bijvoorbeeld een soort limoen groen. De prijs van dit flesje is zoals de andere lakjes van O.P.I  €13,95 (de winkels bij mij in de buurt is dat de gewone prijs voor O.P.I) en als je zo'n setje met een onderlaag kleur koopt is het €27. Maar oké dat valt dus reuze goed mee voor zoiets speciaals toch een doen bare prijs, I like :) 


 Haha, tadaah.. dit is dan het resultaat van de eerste keer dat ik de nagellak heb uitgeprobeerd. Yep, je ziet het wel een beetje dat het niet zo perfect gelukt is, maar toch ik ben fier op mezelf en oefening baart kuntst (of zo iets)! Ik wou het eigenlijk uitproberen over een blauwe nagellak maar mijn nagels had ik de vorige dag al rood gelakt. En ja ongeduldig als ik ben, heb ik het dan meteen uitgetest en nu lijkt het een beetje alsof er bloed uit mijn nagels komt, maar haha ik vind ze nog altijd kei awesome! Op de foto zie je dat ik redelijk grote cracks heb gemaakt maar je kan het natuurlijk ook wat fijner en subtieler doen als je wilt. Maar oké, dat was dan het blogje, laat me weten wat je er van vond en laat me ook weten of je zelf ook een cracking nail polish hebt! Byee.. :)

3 opmerkingen:

  1. Amaai, krijgt gij uw nagellak? :o
    Ik moet da allemaal zelf betalen! :o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee! Totaal niet, ik betaal dat altijd mooi zelf.
    Maar omdat de exames gedaan waren en de vakantie begon, kreeg ik dat als een klein verrassinkje. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...