6 juni 2011

W.I.C. by herôme

W.I.C. by herôme is een merk dat al redelijk lang bestaat, maar ik heb het nog nooit uitgeprobeerd dus ik kan spijtig genoeg niet zo veel vertellen over de kwaliteit. Herôme is een merk dat verkocht word in meestal een wat groter kruidvat, dus als je helemaal verliefd bent geraakt als je straks de foto's ziet, zeker eens binnen springen dan in een kruidvat. Zoals ik al zei heb ik het nog niet uitgeprobeerd, maar toen ik deze foto's zag dacht ik meteen: dat moet ik met mijn bloggertjes delen en zeker eens uitproberen. haha oké kijken maar naar de mooie foto-tjes.. :)



Spijtig genoeg is zoals jullie al zien is deze foto niet echt zo duidelijk, maar jullie zien hopelijk wel dat het van heel nude kleurtjes gaat tot heel trendy kleuren. Om jullie toch een beter idee van de W.I.C.  collectie te geven heb ik nog wat aparte foto's gezocht voor jullie, niet van heel de collectie spijtig genoeg want zoveel foto's waren er niet te vinden op het internet.. 







 

 Mooi hé! Ik heb de prijs proberen op te zoeken maar ik vond geen exacte prijs, maar ik kan jullie wel zeggen dat de prijs tussen de 6 en 7 euro ligt, wat een goede middelmatige prijsklasse is. Zo gaan maar naar die winkel als je het zoals ik prachtige nagellakjes vind! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...