19 juli 2011

My favorite perfumes

Hallo, in een paar artikeltjes terug liet ik jullie hier al de ultieme parfums zien voor in de zomer. Maar in dit artikeltje van vandaag ga ik jullie mijn favoriete parfums zien. Ik heb er een paar die ik echt graag heb, maar ik mijn absolute parfums uitgekozen. Er zitten ook een paar tussen die ik zelf niet heb, maar die ik echt geweldig vind ruiken en misschien ooit is ga gaan kopen. 

1.  Marc Jacobs,  Daisy eau so fresh.
2.  DKNY be delicious,  Fresh Blossom.
3.  Tommy Hilfiger,  Tommy Girl.

  1. Daisy is een parfum die ik één keer in een parfum zaak heb geroken, en echt waar die ruikt ruikt echt vreselijk lekker. Bloemig, fruitig en vooral lekker fris. Maar dus, deze parfum heb ik niet, maar waarschijnlijk als ik een parfum heb opgemaakt zal ik deze wel gaan kopen. 75ml is  €72,35.  125ml is  €95,10.
  2. Hmm...De be delicious blossom, ruikt zo awesome goed! Haha echt waar! Hij ruikt een beetje als Daisy maar minder fruitig. Deze parfum heb ik wel en draag ik zo vaak als ik kan. Veel mensen zien het meer als een lente geurtje, maar ik draag hem gewoon heel het jaar door! Ja, ik hou echt van deze parfum! :)  50ml is  €43,20   en 30ml is  €29,20.
  3. Tommy Girl is zo'n parfum die je echt heel het jaar door kan dragen, wat geweldig is! Deze parfum heeft mijn mama een tijdje gehad, maar ik vond hem zo goed ruiken en telkens als ik hem opnieuw ruik ergens, blijf ik erbij dat dit een lekker geurtje is. Ik denk dat ik het beste Tommy Girl kan omschrijven als een jong, fris en toch wel een neutraal geurtje dat iedereen kan dragen. 50ml is  €38,50 en  30ml is  €24,00.
Tadaah.. Dit zijn echt allemaal aanraders voor iedereen die van iets fris en bloemig houd, dus als je in een parfumerie bent zeker is even aan deze flesje ruiken hé! :)
Wat is jou favoriete parfum van het moment ? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...