17 juli 2011

Other shatters

Hey, vandaag een blogje over cracking of crackle nail polishes. We kennen ze allemaal wel ondertussen en we weten allemaal wel hoe het werkt en hoe het er opgedroogd uitziet denk ik. Maar degene die met deze nieuwe soort nagellakjes zijn begonnen is O.P.I die ondertussen denk ik wel bekend zijn onder jullie allen. De lakjes van OP.I behoren tot de toch wel iets duurdere prijsklasse van nagellak, en er zijn ondertussen al een aantal merken die ook cracking nail polishes hebben uitgebracht. Onlangs had een vriendin gevraagd of er ook toevallig andere merken zijn met shatters, en ja er zijn nog een aantal merken met zo'n nagellak! Waarschijnlijk is zij niet de enige die dat zich afvraagt, dus leek het me wel leuk om er een blogje over te schrijven. :)



China Glaze 
In dit artikeltje heb ik al wat uitleg gegeven over China Glaze. Kort na dat O.P.I hun crackle collectie hadden uitbracht, had China Glaze zoals je hier boven kan zien ook collectie crackle nail polishes. Ik vind dat er wel toffe kleuren in hun collectie zitten en het zou van ongeveer dezelfde goede kwaliteit zijn als O.P.I .  Maar het enigste probleem is dat voor zo ver ik weet je China Glaze bijna niet verkrijgbaar in België en Nederland.

Sally Hansen
Sally Hansen is een merk dat vaak word gebruikt voor manicures en pedicures, en sinds kort hebben zijn ook crackle nagellak. De kleuren zijn niet zo geel vernieuwend, maar wel heel mooi! Het enigste nadeel is dat je ze eigenlijk niet kan krijgen in Nederland en België.  Maar ik wou ze er toch opzetten, en als je is in de US bent (of je leest dit toevallig terwijl je in de US zit) neem dan eens een kijkje naar hun shatters. Ze zouden wel wat prijzig zijn, maar zeker niet meer als O.P.I. 



Barry M
Barry M heeft sinds een paar maand ook haar collectie uitgebreid met een paar gekleurde cracking nail polishes. Net zoals China Glaze zou dit ook van goede kwaliteit moeten zijn, en ik weet dat je dit wat makkelijker vind hier in Nederland en België. Maar ik moet de mensen die niet graag online iets bestelen beetje teleur stellen, want dit merk kan je bij ons alleen online kopen. Via  Asos.com  kan je deze lakjes kopen, ik weet dat ze niet echt zo duur zijn maar hoe rekening met de verzndkosten he. 


Essence

Een wel bekend merk denk ik onder ons. Essence wou niet achterblijven en heeft sinds een paar maanden ook cracking nagellak. Net zoals O.P.I verkoopt Essence ze in setjes met een basis kleur en een crackle top coat, maar natuurlijk kan je ze ook gewoon apart kopen. Voor zo ver ik weet hebben zij alleen maar de basis kleuren zwart en wit (wat ook al heel fijn is!), maar misschien komen er op een dag wel een paar "gekleurde" lakjes bij. Essence is altijd al een budget merk geweest dat ze verkopen in het Kruidvat, dus als je niet veel geld wilt uitgeven aan één van bovenstaande zou je zeker is die van Essence moeten uitproberen. Ik weet niet of de kwaliteit zo super is, maar je kan ze altijd gewoon uitproberen en voor zo weinig geld moet je ook niet de allerbeste kwaliteit verwachten hé. 

Dat was het! Ik hoop dat het jullie een beetje heeft kunnen helpen, en nog een fijne zondag! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...