3 juli 2011

Pretty little words #1

Hoi, daarnet was ik door een een tijdschrift aan het bladeren en ik kwam een tekstje tegen waar ik het helemaal mee eens was. En ja, ik dacht waarom zou ik dat niet op mijn blog zetten want misschien zijn er nog wel mensen die dat tekstje ook mooi vinden. Maar omdat ik redelijk vaak zo'n tekstjes tegen kom leek het mij wel leuk om er een "reeks" van te maken, dus van af nu zul je misschien iedere week, misschien iedere maand zo een tekstje kunnen terug vinden in het mapje "pretty words". 


Dit is dan het tekstje dat ik had gezien in het tijdschrift.. Ik vond dat helemaal klopten met de realiteit en het is ook gewoon heel mooi.. :)
Laat me weten wat jij van dit tekstje vindt! Byee en nog een fijn weekend. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...