5 juli 2011

Pretty little words #2

 Hoi. Hier ben ik weer, ik hoop dat alles goed is met jullie en je een fijn weekend hebt gehad en/of een toffe vakantie hebt gehad tot hier toe! :) Ik weet dat ik in het vorige bericht van "pretty little words" had gezegd dat ik zo'n berichtjes niet te vaak na elkaar ging doen..Maar eumh ja, er zijn gewoon zoveel zinnen die mij inspireren en die zo mooi en waar zijn. Dus daarom dat ik hier voor jullie part two heb van "pretty little words", dus geniet er maar van en laat me weten wat je van deze zin hier onder vindt, en of je ook vind dat het helemaal waar is en iedereen dat zou moeten proberen te doen! :)



"Je kunt wachten tot je perfect ben maar je kunt nu ook van jezelf leren houden."

2 opmerkingen:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...