12 augustus 2011

Beauty question: foundation yes or no ?

Hoi, vandaag heb ik een vraag voor jullie, ja,ja. Haha, don't worry niks te ingewikkeld of diep hoor wees gerust. Foundation we kennen het beauty product allemaal wel, een product dat je gezicht egaler maakt, puistjes laat verdwijnen en je er wakkerder doet uitzien. Maar wat vind jij ervan ?



Ik zelf gebruik geen foundation, hoogstens eens concealer om mijn donker kringen onder mijn ogen te verbergen. Maar tegenwoordig zie ik hier maar ik in Londen veel jonge meisjes rondlopen met foundation, maar die het gewoon gebruiken om puistjes te verbergen. Terwijl foundation en andere troep juist je poriën verstopt, en dat  als je het er dan niet iedere avond afhaalt en goed je huid verzorgd je puistjes alleen maar erger worden. Nog een voorbeeld is de verkeerde kleur foundation, in het ergste geval zie je dan opeens een meisje met een oranje huid voorbijlopen of zie je vegen nog van het aanbrengen in de ochtend, not done vind ik persoonlijk. Langs de andere kant heb je dan mensen die wel de perfecte kleur en formule foundation hebben gevonden en op die mensen hun huid ben je dan toch wel stiekem jaloers. 
Persoonlijk is mijn mening als je het gebruikt als masker voor je gezicht zit je verkeerd en als je het niet kan aanbrengen of je hebt de verkeerde kleur verongeluk gekocht, draag het dan gewoon lekker niet. 
(dit is absoluut niet lelijk bedoeld tegenover mensen die elke dag foundation dragen hé!)
Maar nu zou ik willen weten wat jij vind van foundation, of je het iedere dag gebruikt of af en toe of helemaal niet, welke leeftijd jij gepast vind om het te gebruiken. Geef me gewoon jou mening over foundation. :) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...