5 augustus 2011

Catrice bohemia limited edition

Hallo iedereen, vandaag heb ik weer een nieuwe collectie voor jullie, deze keer de nieuwe herfst/winter collectie van Catrice. De collectie bestaat voornamelijk uit warme, bronzige kleuren die mij doen denken aan het verre oosten en dergelijken. En natuurlijk zijn er in deze nieuwe collectie ook weer mooie herfst-achtige nagellak kleurtjes. Dus oké, laten we nu maar eens een kijkje nemen naar deze nieuwe collectie hé..

Absolute eye color mono, in de kleuren (v.l.n.r) C01 My home is my sand castle, C02 Yes you tan!, C03 Bring me terra copper en C04 Be Indiglow!  Ze kosten €2,79 per stuk.



Brilliant lip gloss, in de kleuren (v.b.n.o) C01 My home is my sand castle, C02 Yes you tan!  C03 Bring me terra copper! en C04 Looking sunkissed. Ze kosten per stuk €3,79.
Definition bronzer, per stuk €3,99.



Loose powder eye liner, in de kleuren (v.b.n.o) C01 Be indiglow! en  C02 Nap in the shade 




Ultimate nail laquer, in de kleuren (v.l.n.r) C01 Yes you tan! C02 Bring me terra copper! C03 Looking sunkissed en C04 Be indiglow!  Per stuk betaal je voor deze lakjes €2,49.

Ik vind het zelf een zeer mooie, warme collectie die volgens mij perfect is voor de herfst en winter. Zelf draag ik amper make-up maar ik ben wel grote fan van nagellak, zoals jullie misschien al wisten, en "Bring me terra copper" lijkt mij echt een mooi kleurtje! De collectie zal in oktober verkrijgbaar zijn tot en met half november 2011 bij het Kruidvat, natuurlijk zolang de voorraad strekt hé. En zoals ik al zei zal de collectie limited edition zijn, dus als je iets wilt van deze collectie zal je er rap moeten bij zijn. 
Laat me weten wat jij van deze collectie vind en wat jij er graag uit zou hebben! Byee.. :) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...