13 augustus 2011

Chanel Rouge Allure Velvet

Matte, felle lippen. Een huge trend op gebied van make up deze herfst en winter! Make up director Peter Philips wist dat ook en heeft daarom de Rouge Allure Velvet collectie ontworpen. Deze lipsticks geven de lippen een geweldige fashionable uitstraling, zeker als je kiest voor lekker opvallende tint, zoals bevoordeeld fel roze of oranje. Laten we eens een kijkje nemen naar deze nieuwe collectie van Chanel..



 Elke lipstick van deze collectie zou een hoog concentratie kleurenpigment bevatten, de kleuren zijn dan ook allemaal geweldig dekkend, wat een gigantisch pluspunt is aan een lipstick! 





De kleuren variëren van warm beige (La Furtive), via subtiel koraal (La Ravissante) tot onweerstaanbaar dieprood (La Fascinante). Er zitten dus echt een paar praaltjes van kleuren in hun nieuwe collectie!         Maar ja, we hadden niet minder verwacht hé van Chanel.. :)


Naast de 11 Rouge Allure Velvet lipsticks, zullen er ook 3 nieuwe kleuren nagellak verschijnen, samen met een innovatie van Chanel, de top coat Velvet. Dit is een matte top coat die je volgens hun alleen over Chanel lakjes kan aanbrengen, maar daar geloof ik niks van! Ik ben zeker dat je ze ook op bijvoorbeeld Catrice lakjes kan dragen, maar ik zal het jullie als eerste laten weten of het waar is of niet! Ik weet dat een matte top coat absoluut niet iets nieuwe is in het nagellak wereldje, maar wel dus voor Chanel! De matte top coat zou perfecte passen bij de nieuwe nagellak kleuren, en die zijn:
• Pirate- klassiek rood, in een modern jasje
• Rose Exubérant- intens roze
• Rose Caché- natuurlijk zachtroze

































    Ik zelf ben zeer benieuwd naar ze! Al de elf prachtig matte lipsticks gaan trouwens vanaf 18 augustus (2011) in de winkels liggen voor een prijs van €30, ja, ja.. De nieuwe kleuren nagellakjes zul je voor €22 kunnen kopen, en de matte top coat voor €22,50 in de wel bekende verkooppunt van Chanel. Zodra ik weet of het echt waar is dat je alleen de top coat van Chanel alleen op hun lakjes kan dragen of ook op andere merken nagellakjes. En laat me weten wat jij van deze nieuwe collectie denkt! Byee.. :)



                                                  ♥


    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten

    Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...