11 augustus 2011

ESSIE fall collection

Halloowa..
Eerst komt de winter/herfst collectie van O.P.I en ZARA TRF uit en nu nog die van Essie! Ja,ja niet dat wij dat erg vinden hé! Ik heb een paar maanden terug al een artikeltje geschreven over Essie, dat je hier kan lezen. Normaal gezien probeer ik er altijd voor te zorgen dat jullie nieuwe collecties al gezien hebben voor dat ze in de winkels liggen, maar deze collectie ligt sinds voor kort al in de winkel rekken in Nederland en dus waarschijnlijk ook al in België. Oké, kijk je even mee ?


De Brand New Bag collectie van Essie vond zijn inspiratie in het leer van handtassen die vrouwen vroeger in de jaren vijftig droegen, weet je wel? En inderdaad de kleuren doen mij wel denken aan bruine, leren handtassen. Alle lakjes hebben een creme-finish en zouden in twee laagjes mooi dekkend zijn...


v.l.n.r Lady like, Glamour purse en Case Study.


v.l.n.r Power clutch, Very structured en Carry on. 

Tadaah.. Mooie en fijne herfstlakjes. Persoonlijk vind ik het een beetje raar van je nagels echt bruin te lakken, maar ja dat is persoonlijk hé. Al de andere lakjes vind ik heel leuk en perfect voor de winter en herfst! Voor één flesje betaal €13,95, dezelfde prijs als die van O.P.I en er zit ook even veel in. Er zijn verschillende plekken online waar je ze kan kopen, maar ik denk dat de beste plaats is om ze te kopen de boozyshop is. Dus ga daar zeker is een kijkje nemen als je één van deze lakjes wilt, en laat me zeker weten wat jij van deze collectie vindt! En welk flesje jij zeker zou willen hebben! Byee.. :)

                                                ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...