25 augustus 2011

Golden O.P.I shatter!

Good morning everyone!
Lalalaaa, ik heb weer een leuk nieuwtje voor jullie en vooral voor de O.P.I en crackle nagellak fans! Jullie weten allemaal denk ik wel dat ik een behoorlijk grote fan ben van O.P.I nagellak, en in een vorige artikel schreef ik al over pink of hearts, een O.P.I shatter-lakje waarvan de winst naar een goed doel ging dat borstkanker steunt. En nu is er nog een nieuwe shatter! Whoew! Kijk en lees snel verder en je weet welke! 


Tadaaah.. het is een mooi goud lakje, een lakes waar we allemaal stiekem op hadden gehoopt, niet? Maar nu is het eindelijk zo ver hij is er! Volgende maand is de release van deze Gold shatter, dus ik denk dat tegen eind september die mooie lakje bij onze inde winkels kunnen kopen. Alright, byee.. :) 

                                             ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...