12 augustus 2011

July favourites 2011

Hey, ik weet het, ik weet, de maand juli is al lang voorbij en we zitten bijna al halverwege de maand augustus, maar ik wou zo graag een blogje maken met mijn favourite beauty spulletjes van het moment, en July favourites leek mij gepaster dan August favourites. Dus zie hier de beauty suppleties waar ik helemaal gek van ben op dit moment, enjoy.. :) 



Dit zijn ze dan, allemaal mooi bij elkaar gezet. Sommige dingen hebben jullie al zien voorbijkomen in reviews en shoplogs, en nu zijn het mijn favorietjes van deze maand geworden. Haha, verder lezen maar! 


Haha, ja,ja geef maar toe je had het niet verwacht hé dat er iets van The Body Shop haar pink grape fruit lijn ging tussen zitten. Oké, dus dik wel. Maar goed ik heb alleen de douche gel en de lip butter op de foto gezet, omdat ik de body butter niet ontzettend vaak gebruik. Ik denk dat de enigste reden waarom ik ze bij mijn favourites heb gezet is omdat de geur van de producten gewoon goddelijk is en dat ik ze zo vaak heb gebruikt sinds ik ze heb. Wat zie je dan nog op de foto, ah ja, de roll-on concealer van Garnier. Geweldig product! Haha, echt, ik gebruik het absoluut niet iedere dag alleen als ik echt last heb van donker kringen rond mijn ogen of echt een rood puntje op mijn gezicht heb. Maar hij werkt echt fantastisch en ik heb in de lichtste kleur. En heel misschien komt er binnenkort een review-tje over...


Hier zie je hem nog is de roll-on concealer van Garnier. Vlak daarnaast zie je de scrum voor een droge, vochtarme huid die ik onlangs heb gekocht in Hema, eigenlijk heb ik niet echt een droge huid maar tussen alle scrubs voor het gezicht die er stonden was deze het beste voor mij. En het is echt een ongelofelijk goede,milde scrum voor het gezicht, ik heb hem deze ochtend gebruikt voor ik een gezichts maskertje opdeed en echt een fantastische scrum vind ik het. Meestal zijn scrums voor het gezicht veel te ruw, en deze is echt mild en fijn. Daarnaast zie je de face wash van Rituals waar ik ongeveer een week geleden een review-tje over heb geschreven, toen vertelde ik jullie al dat dit echt een dikke aanrader is. En bij die mening blijf ik, hij doet goed zijn werk, is niet te hard voor mijn huid en ruikt echt lekker! 


En dan nog de drie laatste producten waar ik helemaal verzot op ben geweest deze maand. De RapiDry top coat van O.P.I die ik in een setje van de Texas collectie zat, ik heb nog nooit een top coat gehad en nu snap ik echt niet waarom! Haha, echt want nu kan ik een week lang met dezelfde nagellak rondlopen en krijg ik niet bij het minste ge-chipte nagels. Fel gekleurde nagellak in de zomer, love it! En deze felle roze nagellak van de Hema is echt perfect voor een warme, zonnige dag. Een paar artikeltjes terug hebben jullie al kunnen lezen dat ik helemaal weg was van mijn vanille kaars van de Hema, sinds kort heb ik ook nog een andere jummie kaars ontdekt van Brise. Ik had nog nooit van het merk gehoord, maar ik heb hem een tijdje terug is een keer gekregen en ik besloot een maandje terug van hem is aan te steken en hij ruikt echt heerlijk fris en een beetje bloemig. Spijtig genoeg staat er geen naam op de kaars, maar ja. 


Dat was het, hoop dat jullie het en leuk artikeltje vonden. Laat me weten als jij toevallig ook één van deze producten hebt en of je dezelfde mening als ik er over heb. Of als je heel graag één van deze producten zou hebben, laat het me allemaal maar weten, en hebt nog een kei fijne dag! Byee.. :)

                                                ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...