20 augustus 2011

Little update

Haay!! Haha, ik hoop dat alles goed met jullie is en dergelijken. Even een klein update-je, want sinds vorige vrijdag ben ik op vakantie in een lekker warm landje, en het is hier echt freakin awesome! Haha, maar goed, ik had een stuk of 6 blog stukjes "gepland" maar voor vandaag en de volgende dagen hebben ik niets meer "gepland" staan van blogberichten. Dus dat wou ik jullie graag even vertellen, maar don't worry ik heb een paar toffe ideeën voor wat artikeltjes. Ah ja en nog iets kleins, van Londen heb ik jullie een heel uitgebreid verslag gegeven met foto's en de hele tralala, maar deze reis is meer "persoonlijker", wel niet persoonlijker maar er komt geen verslag of dergelijken van. Alright, hoe jullie goed en byee.. :)

Lots of love from, me. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...