26 augustus 2011

My music of the moment

Hallo hallo, alles goed ? :)
Eventjes een kei random post, maar de laatste tijd luister ik echt bijna constant naar muziek, van de ipod die gezellig muziek speelt in de living tot de radio in de auto, wat ik totaal niet erg vind! Haha, want muziek kan mij zo ongelofelijk happy maken, ken je het wel, of als je even zo een lui-momentje hebt en opeens hoor je dan zo een kei goed liedje dat je je dan weer meteen a live and kicken voelt? Ik denk dat de meesten onder jullie dat wel kennen. Dus ja, daarom leek het mij fun om jullie een aantal liedjes te laten horen die ik op dit moment aan het beluisteren ben en awesome vind,  er zitten ook een paar liedjes tussen waar ik al honderd keer naar heb geluisterd vandaag! Enjoy.. :)













Tadaah.. Goede liedjes? Laat het me maar weten! Ah ja, het gaat om de muziek en ni om de videoclip hé.
Byee... :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...