26 augustus 2011

Request: Rituals stash

Kaboem! Here I am again!  :)
Aaah! Mijn eerste request video en artikel! Haha, daarnet ging ik naar mijn mailbox voor mij blog en daar zag ik dat een lezeres vroeg of ik mijn Rituals stash wou laten zien, en die wil ik met veel plezier laten zien!  Rituals is zo een merk dat nu pas echt bekend aan het worden is onder bloggers wat heel raar is want het merk bestaat al dik twee en half jaar, en het raar is ik kende eerst Rituals en dan pas The Body Shop, maar bij de meesten is het juist andersom, maar oké. Kijk snel verder voor het filmpje en wat meer uitleg over sommige producten!



Leuk filmpje? Haha, laat het me maar weten! Trouwens, jullie hebben een aantal producten al zien voorbijkomen in reviews en "monthly favourites", maar zoals je kan zien hebben we nog veel meer producten van Rituals. Ik vind zelfs dat we een beetje te veel producten hebben van Rituals, maar op een bepaald moment waren we echt helemaal verzot op dit merk (nu nog altijd hoor, maar niet meer zo erg als vroeger) en het feit is ook dat ze gewoon fantastische producten verkopen. Enkele producten zijn helemaal van mij, die ik dus bijna alleen gebruik, zoals de handcrème en de shampoo. De handcrème is trouwens een dikke aanrader, ik zeg niet dat hij zo geweldig voedend is maar hij maakt mijn handen wel lekker zacht, en hij ruikt heel lekker jummie!
Als ik een top drie zou moeten maken van alle producten die je in het filmpje hebt gezien dan zou op de derde plaats de handcrème komen, op de tweede plaats de moisturizing shower paste en op de eerste plaats komt dan de awareness face wash, waar ik trouwens al hier een review over heb geschreven. Die drie dingen raar ik dus zeker aan, maar ook de showergels omdat ze geweldig ruiken en omdat het product in een pompflacon zit wat heel leuk is vind ik! Over sommige producten die je zo juist hebt gezien komt ook nog een review, dus stay tuned for that!
Wat vind jij van Rituals, vind je het goed, leuk, slecht, saai merk? Heb jij één of veel producten van Rituals en wat wil je nog hebben uit hun winkel? Laat het me allemaal maar weten! Byee.. :)

                                             ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...