9 augustus 2011

Shmink cosmetics

Hoi, hoi. Ik vind het altijd heel leuk als ik weer een nieuw merk ontdek, en onlangs ben ik Shmink tegen gekomen op het internet. Shmink is een merk dat ontworpen is door de Canadese make up artist Steven Reti. Het merk bestaat al sinds 1998, en is ontstaan in Montreal, natuurlijk was het niet meteen een groot merk en zijn ze gewoon eerst begonnen met een beperkte collectie die alleen te verkrijgen was in Canada.
Een leuk weetje dat ik op hun site (de link zal onderaan dit blog bericht staan) heb gevonden is dat ze het merk Shmink hebben genoemd omdat: "door heel Europa dit de benaming is voor make up". Haha. :)



Persoonlijk vind ik de verpakkingen en ook de website er een beetje goedkoop uitzien, de prijsklasse komt een beetje overeen met die van Bourjous en dergelijken. Bijvoorbeeld: een lipstick kost €12,29, een lipgloss kost €13,70, een foundation kost €21, voor een concealer betaal je 11,25 en een pigment kost ook €11,25.




Hier zie je hoe de rekken en winkels eruitzien van Shmink, netjes en simpel. Net zoals met andere merken heeft Shmink ook al een paar collecties uitgebracht waaronder de beachbaby collectie en de emporio italia ii. De nieuwste collectie die nu uit is en in de winkels ligt is de Miss Glam Diva collectie, spoedig zal je die ook terug kunnen vind op hun website.




Hierboven zie je een look die op hun website stond, mooi maar niet draagbaar. :) Ondertussen heb ik al een paar reviews gelezen en blijkbaar zou het wel van goede kwaliteit zijn de producten, maar dat is natuurlijk ook eigen mening hé, en de verpakking zouden ook handig gemaakt zijn, denk aan potjes die stapelbaar zijn en potjes die niet rap kapot gaan. Voor zo ver ik weet is Shmink spijtig genoeg alleen maar, in het echt en in de webshop, verkrijgbaar in Canada. Zou je toch echt een product willen van hun kan je ze altijd kopen op de webshop cosmania.
Wat vind jij van dit cosmetica merk dat aan het doorbreken is? En had jij er ooit al van gehoord of heb je er al een product van? Laat het me allemaal maar weten..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...