7 augustus 2011

Tribal trend inspired

Hallo iedereen. Vandaag heb ik voor jullie (eindelijk) nog is een nail design-tje, ik weet dat ik al echt heel lang meer gedaan had, maar ja ik had niet veel inspiratie en ik wil ook niet van die te moeilijke dingen gaan maken. Dus aanschouw hier een makkelijk, fun en zomerig nail design..


Dit is het dan geworden. Haha, ik zei het je toch dat het simpel nail design was. Maar goed, ik zal alles stap voor stap uitleggn dus er zou geen probleem moeten zijn. Laten we beginnen! :)

Dit zijn de nagellakjes die ik heb gebruikt voor dit design, van links naar rechts heb je: Essence tip painter in silver surfer, Catrice Sold out for ever, Catrice blue's brother, O.P.I natural nail base coat, RapiDry top coat en Austin-tatious turquoise. 



Stap 1  De eerste stap is natuurlijk een base coat opdoenLak daarna je nagel in een mooi helder, zomerig blauw, ik zelf heb Austin-tatious Turquoise van O.P.I gebruikt, maar natuurlijk kan je zoals met elk ander nail design andere kleuren gebruiken. 


Stap 2  Zet nu een streep mint groen (hier lijkt het gras groen maar in het echt is het mint groen) door het midden van je nagel, ik heb daarvoor de kleur van Catrice gebruikt. Je kan de streep zo dik maken als je zelf wilt, alleen wil je natuurlijk wel nog het blauw zien aan de kantjes, en hoe breder je de streep ook maakt hoe makkelijker je de zig-zag streep gaat kunnen maken. 


Sap 3  Zet nu in een zilver lakje streepjes van de ene kant naar de andere kant van de groene streep, je kan daarvoor een speciale nagellak gebruiken zoals die van Essence. Maar je kan altijd ook gewoon een dropje zilvere nagellak op een blad doen en dan met een tanden stoker wat kleur pakken omdan op je nagels de zig-zag te maken.



Stap 4  Doe dit tot je niet meer verder kan, en het maakt ook niet echt uit als die streepjes was dikker of dunner zijn, dat is gewoon eigen smaak (en ook hoe handig je bent). :) 


Stap 5  Doe nu een dropje blauwe nagellak op een blad of iets anders hard en duw je tandenstoker daarin (zoals op de foto), zodat je je met je tandenstoker kleine bolletjes kan maken.


Stap 6  En dan is het niet meer zo moeilijk gewoon een stipje blauwe nagellak zetten in elk driehoekig stukje groen van je nagel. Laat het dan drogen zodat je later je top coat kan opdoen.


Tadaah.. Hoe simpel was dat hé? Ik zelf heb een klein half uurtje over gedaan, niet zolang dus. Zet gewoon goede en toffe muziek op, pak iets te drinken en dan gaat het echt waar heel rap vooruit. Laat me zeker weten als je het een mooie nail design vond en ook natuurlijk als je het zelf hebt uitgeprobeerd! Byee.. :) 

                                               ♥



2 opmerkingen:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...