10 augustus 2011

ZARA, TRF young, fall collection

Hopla, de zomer sales zijn voorbij en langzamerhand worden de najaarscollecties binnen gebracht in de winkels. Haha, funfun natuurlijk! Vandaag laat ik jullie ZARA haar TRF young collectie zien, TRF is de jongere lijn van ZARA. So let's take a look! :) 














En nog een klein filmpje van hun collectie..



Ik vind de collectie heel mooi, perfect voor de herfst en winter, maar hij doet me zo ontzettend hard denken aan Londen, niet te doen! Haha, maar is wel fijn. Natuurlijk ga je deze najaarscollectie kunnen terug vinden in hun winkels,  maar ook in hun geweldige webshop! Haha..
Laat me zeker weten wat jij vindt van deze collectie en welk stuk wil jij er dolgraag van zou hebben.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...