29 september 2011

M.A.C glitter and ice - ice parade

Halloowaa! 
Ik ben er weer! Haha, yep, ik ben nog al druk geweest deze week met echt van alles en nog wat misschien horen jullie daar later ook nog wat meer over.. Maar dat zien we dan nog wel, ik weet dat ik al honderd keer en meer heb gezegd dat ik het ongelofelijk druk heb maar dat is echt de waarheid! Ik heb de druk van dit jaar lichtjes onderschat, maar don"t worry ik geef deze blog niet op, ik heb alleen veel en veel minder tijd om te schrijven, that's all. 

Alright! Glitters everywhere deze winter! Haha ergens wel normaal als je bedenkt dat glitter and glamour het hoofdthema is op vlak van mode en beauty tijdens de feestdagen, en dat weet M.A.C cosmetics ook! Deze holiday collecte van M.A.C bestaat ui schattige setjes die geweldig zijn om cadeau te doen of te krijgen, blijkbaar doet M.A.C elk jaar een "feestdagen collectie" en ik moet zeggen ik ben positief onder de indruk van de reclame foto's! Rap verder kijken maar! :)


Nog even rap zeggen dat al deze informatie is bevestigd en dat al deze dingen in deze maat, kleur, prijs.. enzovoort worden uitgebracht, maar het kan altijd zijn dat sommige van deze producten niet uitgebracht gaan worden in Nederland en België, dus dat wordt nog even afwachten.
Eyeshadow 6 keer cool €43,00
  • Howzat - Pale lavender (satin)
  • Snowball - Frost white (frost)
  • Warm & Smoky - Medium purple (veluxe pearl)
  • Idol Eyes (lustre)
  • Illegal Cargo - Slate (frost)
  • Set to Dance - Dark royal blue (matte)


Eyeshadow x6 warm EUR 43,00

  • Buckwheat  - Bark brown (velvet)
  • Gaelic Gold  - Gold (veluxe pearl)
  • Patina (frost)
  • Magical Mist - Sparkle concrete (lustre)
  • Winterscape - Bright taupe pearl (lustre)
  • Midnight Flurry - Dark warm black (matte)

Eyeshadow x6 sultry €43,00
  • Black Tied (velvet)
  • Trax (velvet)
  • Shadowy Lady (matte)
  • Fun! - Pink patina (lustre)
  • Lightfully - White with pink reflect (lustre)
  • Festive Delight - Bordeaux wine

 Iced delights lip bag wintercool €43,00

  • Fashion Whim lipglass - Pink flesh (cremesheen)
  • Crème de Nude lipstick (cremesheen)
  • Stripdown lip pencil



Iced delights lip bag sultry €43,00
  • Deelight lipglass - Raisonette (cremesheen)
  • I Love Winter lipstick - Medium passionfruit  (cremesheen)
  • Boldly Bare lip pencil

 Iced delights nail & lip bag rocking €43,00

  • Kanga Rouge lipstick - Bright red (amplified)
  • Golden Blanket lipglass - Translucent with silver pearl (frost)
  • Asiatique nail lacquer (cream)

Iced delights nail & lip bag pure drama €43,00

  • Hang up lipstick(cremesheen)
  • Frozen Lamé lipglass - Frosty nude (frost)
  • Vintage Vamp nail lacquer (cream)

 Iced delights eye bag silver €43,00

  • Silverwear - Metallic lavender (frost)
  • Blue Spruce - Marine blue with lavender sparkle (velvet)
  • Graphblack Technakohl
  • Zoom Fast Black Lash
  • 275SE 

Iced delights eye bag pearl €43,00
  • Taupeless - Lavender pink (lustre)
  • Celestial Black - Rick blue black with red pearl (velvet)
  • Purple DashTechnakohl
  • Zoom Fast Black Lash 
  • 275SE

Iced delights eye bag gold €43,00
  • Baby, It’s cold… - Butter yellow frost (frost)
  • Woodsmoke - Muted emerald green (frost)
  • Brown Border Technakohl
  • Zoom Fast Black Lash
  • 275SE
Make it perfect brush kit mineralize €55,00
  • 187SE
  • 130SE
  • 286SE  
  • 282SE 
 
Make it perfect brush kit  essential €55,00
  • 190SE
  • 129SE
  • 275SE
  • 266SE
  • 226SE
 
Make it perfect brush kit  special edition €55,00
  • 167SE
  • 168SE
  • 239SE
  • 217SE
  • 212SE 
m·a·c exclusives 
Fabulously festive face kit warm €55,00
  • Golden Flurry eyeshadow - Nude sparkle (lustre)
  • Soft Brown eyeshadow
  • Carbon eyshadow 
  • Omega eyeshadow 
  • Join The Party lipglass - Creamy pale peach
  • Mellowarm lipstick - Medium peach (frost)
  • Seasonal Appeal blush
  • 129SE 
  • 275SE
  • 266SE
 
Fabulously festive face kit wintercool €55,00
  • Phloof! eyeshadow
  • Quarry eyshadow 
  • Dance in the Dark eyeshadow
  • Brun eyeshadow
  • Emancipation lipglass - Creamy light pink
  • Hot Gossip lipstick - Medium pink (frost)
  • Mocha blush
  • 129SE
  • 275SE ÂÂÂŒ
  • 266SE

Phoeh.. dat waren veel producten! Ik denk dat jullie het wel met mij eens zijn, niet ? Maar het is echt wel een prachtige en schattige collectie, zoals ik al zei een prachtig iets om cadeau te doen aan vrienden, familie of iemand anders geweldig. Deze producten worden 5 november ge-released, dus dat is nog even wachten en zeker tot dat ze hier geraken, maar ik kijk er al naar uit! Jij ook? Laat het me maar weten! Byee.. :) 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...