24 september 2011

Rituals surprise box: Ginko's secret hand balm

Goeiemorgen! :)
Ja,ja we blijven gaan met de reviews over dé doos! Haha, jullie gaan waarschijnlijk nog de komende drie dagen reviewtjes zien over deze doos, waarschijnlijk met soms een pretty little words of een nieuwe collectie er tussen, maar goed! Handcrèmes vind ik echt geweldige producten, ze doen hun werk echt bijna altijd kei goed en hebben altijd, oké misschien is dat een groot woord maar meestal, een fijn geurtje! Maar handbalsem, hoe awesome, goed en voedend moet dat niet voor je handen zijn, dacht ik toen ik dit product zag in de doos! Yep ik kon niet wachten om dit product uit te proberen! Lees snel verder voor het reviewtje! 



Haha, ja de hele verpakking van dit poduct is in het wellness-groen zoals ik het noem, een heel tof kleur! En wat zien we naast de handbalsem liggen? Yep de lipglossjes! Die zijn als volgende aan de buurt, dus blijven kijken voor dat zou ik zeggen!


Woeps mijn rode nagels vallen misschien een heel klein beetje te veel op op deze foto, maar rode nagels zijn gewoon super pretty, dit is trouwens the Elle Red. Voila nu weten jullie dat ook weer, maar laten we beginnen! De handbalsem zit in een fijne groene knijptube, voor mij is de verpakking van dit product echt hun signature verpakking, mooi, elegant, geeft een natuurlijk gevoel en is praktisch! Zoals je op de foto kan zien past de tube echt perfect in je hand! Iets heel positief als het aan mij ligt want ik heb een handcrème van Rituals en die zit een pompje, en ik gebruik die handcrème echt hele graag maar ik kan dat pompje echt onmogelijk in mijn handtas meenemen of op vakantie in mijn toilettas. En deze handbalsem is relatief klein, geen enkel probleem dus om hem meet te pakken in mijn handtas!


Nog een goed, positief iets aan de verpakking is dat de handbalsem in een knijptube zit dus je moet geen schrik hebben als je hem ergens mij naar toe neemt dit die gaat lekken of openspringen of wat dan ook! alleen is een knijptube wel net iets minder hygiënisch, maar het is natuurlijk wel veel schattiger en praktischer voor handbalsem als een pompje!


Met deze foto is precies iets mis gelopen want de tube van de handbalsem die boven mijn hand ziet lijk zo mistig en bijna als een prentje of iets, raar... Maar ja, de structuur van deze handbalsem is romig zoals een handcrème alleen dan iets vettiger en steviger. Hij maakt mijn handen echt super,super zacht! Ongelofelijk gewoon! Net zoals met de gezichtsserum breng ik deze handbalsem voor ik ga slapen aan omdat je huid dan 6 of 7 keer zich rapper herstelt, en echt waar dat is gewoon een gouden tip want als ik opsta heb ik echt een zachte huid! Het enigste waar je dan wel mee moet oppassen is dat je de handcrème goed insmeert want je wilt natuurlijk niet dat je met je vettige handen je (gewassen) haar terug of nog meer vettig maakt. Net zoals met veel producten van Rituals is de geur van dit product echt... echt hemels gewoon! Ik kan de geur echt moeilijk beschrijven maar hij ruikt naar de producten van de Yogi Flow lijn, die roze lijn, dus als je nog eens voorbij een Rituals winkel loopt zeker eens binnen gaan en die lijn gaan of de handbalsem gewoon gaan ruiken want hij ruikt echt zot lekker!


De ingrediënten lijst...


Dat was het dan schatjes, zeker een product dat de moeite waard is om eens te proberen en misschien zelfs te kopen, zeker als je weet dat deze handbalsem €9,50 kost wat relatief misschien wat veel is maar er zit 75 ml in en hij doet echt fantastisch goed zijn werk! Byee.. :)



*Deze producten zijn mij toegestuurd geweest ter overweging van een review.
  Ondanks dat is alles wat je zojuist hebt gelezen vanuit mijn eigen mening. 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...