25 september 2011

Rituals surprise box: Crystal glow & M.A.C Orange Tempera

Hallootjes!
Ja,ja we zitten nu officieel in de helft van de doos de enigste twee dingetjes waar ik nog een review over moet schrijven is de anti-stress spray (ben even de naam vergeten van dat flesje..) en de dagcrème voor een droge huid, dat review zal geschreven worden door mijn moeder omdat zij hem ook heeft getest, dus dat word dan de eerste guest blog op mijn blog! Whoew! Ja, daar ben ik wel benieuwd naar! Haha, wees gerust ze heeft ervaring met bloggen en dergelijken dus het word absoluut geen brol artikeltje. Maar goed, let's get started! 



Again, de rode nagellak! Maar daar gaat het artikeltje natuurlijk niet over, want check die twee mooie doosjes in mijn handen, zien ze er niet mooi uit? Ik vind van wel! Dit zijn ook de twee eerste "high end" lipglossjes die ik heb, daarvoor had ik hier en daar een lipglossje van Maybelline of Catrice, en had ik af en toe de lipgloss van Chanel van mijn stiefmama gebruikt, maar nog nooit heb ik twee duurdere lipgloss-jes gehad die echt van mij waren! Haha, yep ik voel mij als een klein kindje op kerstochtend. :) 



Deze foto ziet er wat raar uit door de rode binnenkant, maar ik wou jullie laten zien dat het doosjes niet zoals bij de meeste duurdere lipgloss-jes langs boven opengaat, dit doosje gaat open langs de zijkant! Haha, ja dat vind ik wel fijn, geeft de verpakking ook net dat ietsje meer en het is ook veel makkelijker om het zo open te doen dan langs boven. 



Waauw, echt prachtig! Ik bedoel kijk naar al die mooie gouden glittertjes! Niet normaal...


Deze lipgloss heeft zoals veel lipglossjes tegenwoordig een spons applicator, zelf vind ik dit het fijnste omdat je de lipgloss hier door heel makkelijk en mooi even kan aanbrengen op je lippen. Deze lipgloss heeft niet iets speciaals buiten dat hij heel smooth aanbrengt, niet te plakkerig is en dat hij echt wel iets van glitters en glans achterlaat, wat je vaak niet hebt bij dit soort glitter lipgloss-jes.


En dan hebben we dé lipgloss.. dé mac lipgloss! Whoew! Haha, voor mij is dit toch dé lipgloss omdat ik al zo ongelofelijk veel goed over dit merk heb gehoord maar ik heb nog nooit de kans gehad om iets van hun producten uit te proberen, en vandaag wel! Haha hoe theatraal was dat hé. Zoals je kan zien zit deze lipgloss dus wel in een "basic" doosje, maar ik moet wel zeggen dat je heel gemakkelijk de lipgloss eruit krijgt dus wat ik zei van als je van boven het doosje moet opendoen dan is het zo'n gepruts, wel bij deze dus totaal niet!


Ik heb heel de week zitten kijken naar beide lipgloss-jes, maar ik wou ze nog niet uitproberen omdat ze gewoon zo speciaal zijn en ik wou ze houden voor dit artikeltje. Deze M.A.C lipgloss was trouwens iets helemaal onverwachts en ik ben ook nog eens ongelofelijk happy omdat dit kleur echt een kleur lipgloss/lipstick is waar ik al even zit achter zit te zoeken, dus ik ben echt helemaal hyper en happy!


Net zoals de lipgloss van Rituals heeft deze lipgloss ook een spons applicator-tje, sommige zeggen dat je daardoor vollere lippen kan creëren omdat je hier mee zeg maar al deppend dikkere laagjes kan opbouwen. Zelf heb ik dat nog niet uitgeprobeerd omdat ik dat ten eerste dikke verspilling zou vinden van zo een mooie lipgloss en ik kan er ook niet echt goed tegen als je lippen echt kei hard plakken van de lipgloss en als je iets dringt drie vierde van lipgloss weg is. 


Wow, echt waar hier van was ik echt even onder de indruk, ik bedoel hoe gepigmenteerd kan een lipgloss zijn! Ik vertelde jullie al dat de Rituals lipgloss veel glittertjes had en hier zie je dat nog eens extra duidelijk, ik ben zeker dat er lipgloss-jes zijn met nog meer glitters maar toch! En die van M.A.C ik bedoel what the... die geeft zo freakin veel kleur af voor een lipgloss echt niet normaal! Hij plakt absoluut niet hard, is mooi romige, blijft goed zitten en ruikt zo geweldig lekker naar iets honing en bloemig, echt jummer de jum! Ik snap nu waarom iedereen zo ondersteboven is van M.A.C cosmetica, echt waar! Ja, ik ben zeker van plan om bij beiden merken is te gaan rondkijken tussen hun lipgloss-jes!


Crystal Glow van Rituals en Orange Tempera zijn dus de lipgloss-jes die ik toegestuurd heb gekregen, zoals je kan zien is die van M.A.C cosmetics een tester maar dan nog zit er iets in van 4ml wat een fijne grote is voor een tester! De Crystal Glow, die naam past echt zo perfect bij die lipgloss, is geen tester en daar zit 6ml in wat een gemiddelde grote is voor een lipgloss. Yep, ik ben helemaal een gorte fan van deze twee lipgloss-jes! Deze twee gaan nog vaak met veel liefde gebruikt worden, want ze zijn echt perfect voor welke gelegenheid dan ook! Dikke duim omhoog voor beide merken! :) 


Hier zie je ze mooi naast elkaar, wat een beauty's zijn het toch... Ik zal hieronder de website van Rituals en M.A.C zetten, beide hebben zij ook een webshop alleen levert M.A.C niet in Nederland en België wat spijtig is maar je ziet wel op beide website al hun winkels bij jou in de buurt, dus ga zeker eens klikken op links hieronder! Byee.. :)



*Deze producten zijn mij toegestuurd geweest ter overweging van een review.
  Ondanks dat is alles wat je zojuist hebt gelezen vanuit mijn eigen mening. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...