9 oktober 2011

Review Hema masks: Dead sea mask

Hallooowaa...
Toemtoem, het is weekend! Whoew! Jippie jeej! :) Haha, het happy uitslapen moment! Maar weet je wat ik mij opeens bedacht, dat het al wel even geleden is dat ik nog eens een masker van de Hema had ge-reviewed  en in dit review artikeltje had ik jullie gezegd dat ik een masker van de Hema om de twee of zelfs één week zou reviewen! Maar dat is er dus nog niet van gekomen door alle drukte, maar vandaag dus wel! Jeej! Oké, en nu rap verder lezen voor fotootjes en mijn mening! Lalaaa...

Yep, de foto's zien een beetje donker en niet zo levendig, maar dat komt door dat lelijk weer hier... Ja,ja het ligt niet aan mij, maar goed! Dit is hem dan dé nummer twee van het mini-serietje, de "dead sea maks"! Om eerlijk te zijn vind ik dat die naam nog al raar klinken en het nodigt ook niet echt uit om dit masker te kopen, maar ik heb het dus wel gekocht! Om de simpele reden dat ik al veel goede dingen over maskers met zout en klei had gehoord. Op de achterkant en onder de "titel" van het masker staat dat er zee mineralen in zitten en klei. En ik wou wel eens weten of het echt zo goed werkt voor de huid, dus heb ik gekocht en getest! 
Dit masker bevat dus klei en dode zeemineralen, klei en zeezout apart zouden wonderen doen voor een onzuivere huid, denk aan puistjes, pukkeltjes, mee-eters, enzovoort, doe die twee samen en je hebt echt een killer tegen onzuiverheden! 
Tadaah.. Dat is hoe het masker eruitziet, smooth en licht-zee-blauwig en als je het masker op je huid smeert blijft hij licht-blauwig maar na nog geen vijf minuten boven het masker opeens wat doorschijnender te worden en na tien minuten zag het hele masker opeens spierwit en zag je zo kleine barstjes waat het masker al was opgedroogd. Die barstjes heb je trouwens meestal niet tenzij je het masker er veel te lang op laat zitten dan het hoort, maar bij masker die klei bevatten gebeurt dat dus wel en dit masker bevatte dus wat klei. Maar ik vond het echt heel opmerkelijk om het masker zo van kleur en textuur te zien veranderen, had zo de verandering nog nooit zo duidelijk gezien, dus dat was wel cool!  Het enigste écht rare wat ik ondervond was dat het masker boven in het pakje zoals een normaal masker was van textuur maar als ik wat uit het onderste van het pakje haalde dan kwam er een soort troebel blauw water uit... écht raar! En ik heb dit pakje/zakje een dikke maand geleden gekocht dus daar kan het ook niet echt aan liggen denk ik, maar houd dit dus in je achterhoofd als je overweegt om dit masker te kopen! 
Zoals ik hierboven al zei zou dit masker je huid diep reinigen, zuiveren en zou het perfect werken tegen onzuiverheden, maar doet dit masker wel wat 'ie belooft ? Ja en neen! Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik al een redelijk zuivere huid had toen ik dit masker opdeed, dus grote wonderen kan je dan ook niet echt verwachten. Mijn huid voelde echt zacht aan en zag er super, super clean uit maar de kleine (zwarte) puntjes hier en daar waren niet weg, wel een deel maar dan nog degene die het duidelijkste waren die zijn er nog altijd! Dus dat is wel redelijk teleurstellend, maar deze keer was ik mijn huid vergeten te scrubben en ik heb het masker ook opgedaan in de ochtend en s'avonds of nog beter vlak voor je gaat slapen werken alle producten voor je gezicht het beste. Ik heb nu nog de helft van het pakje over en ik zal volgende week mijn huid scrubben voor ik het masker op doe en ik zal ook s'avonds het masker opdoen, wie weet gebeuren er dan wel kleine wondertjes! Dus dit artikel wordt hoogst waarschijnlijk in de komende weken ergens ge-update. 


Oké dat was het honey's, ik hoop dat jullie het fijn artikeltje vonden! En laat me weten als jij al een masker van de Hema hebt getest of dit masker al hebt getest en wat je er dan van vond en of 'ie ook zo waterig was vanonder in het pakje! Heb nog een fijne zondag! Byee.. :)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...