6 oktober 2011

Yves rocher feet treatment

Een van mijn eerste artikeltjes op mijn blog was dit pedicure artikeltje, ja,ja  ga allemaal maar even snel kijken. Haha, hoeft niet hoor, maar ik was onlangs is door al de beauty spulletjes in badkamer aan het pleuren, en opeens kwam ik dit geweldig schattige setje tegen! En setjes zijn altijd perfect en echt kei leuk om te reviewen, dus zie hier een reviewtje over het Yves Rocher setje dat ik toevallig tegen kwam!


Ongeveer een dik half jaar geleden hebben mijn stiefmama en ik dit samen gekocht, omdat het toen mooi weer was en het leek ons wel leuk en gezellig om samen te doen maar ook omdat ik in het gips moest voor een maand, en als je voeten een maand in de gips moeten is het wel zo leuk om ze even daarvoor goed te verwennen, zodat je niet met helemaal kapotte voetjes uit je gipsen komt hé, want hoe stom is dat wel niet. Maar dit setje is na die ene keer ergens ver weg in de kast belandt en gisteren kwam ik het dus opnieuw weer tegen! Het review dat je nu gaat lezen is op basis van die ene keer dat ik het heb gebruikt een dik halfjaar terug, vandaag heb ik wel de verkoelende gel uitgetest dat is al. Alrighty, en nu verder lezen maar! :)



Na alles klaar gelegd te hebben, handdoeken, stoeltjes, teiltje warm water, de drie producten.., was het tijd om het voeten momentje te laten beginnen! Haha, er is geen een exacte volgorde hoe je deze producten moet of kan gebruiken maar logischer wijzen begin je eerst met je voeten te scrubben. Dus na dat ik een tien tal minuutjes met mijn voetjes in het warme water had gezeten heb ik ze gescrubt door wat van de scrub op mijn handen te doen en dan het uit te wrijven over mijn voeten zodat al de doode huidcellen weg zijn en de crèmes goed kunnen intrekken. Als je niet zo vertrouwt bent op het gebied van scrubs kan je altijd dit artikel even lezen waar meer uitleg instaat over scrubs. Heel dit setje ruikt zoals je kan zien naar lavendel, en echt waar normaal gezien vind ik lavendel zo een "rijkere" toilet geur, maar dit ruikt echt lekker en ook naar echte lavendel en niet naar zo chemische brol, zalig dus! De scrub bevat relatief grote korreltjes, maar dat mag ook wel voor je voeten. 


Het tweede product is een verkoelend gel, deze heb ik tussen de scrub en de voedende crème gebruikt, opzich is dit een product dat je apart een aantal keren in de week kan gebruiken als je vermoeide voeten of kuiten hebt. Heel handig dus voor vrouwen die vaak op hoge hakken rondlopen of veel doen aan joggen en dergelijken! Wij hebben dit dus gebruikt tussen de scrub en de voedende crème, en gisteren avond heb ik dit product ook nog eens rap getest omdat ik er toch wel benieuwd naar was. En effectief deze gel voelt echt verkoelend en fris, ruikt ook naar lavendel maar maakt dat verkoelend effect van de gel nog eens dubbel zo sterk, en ja echt waar na een dagje veel wandel (op hakken), lopen, fietsen doet deze gel echt goed! Je doet deze gel op zodra je je schoenen uithebt gaat daarna even in de zetel liggen en ik garandeer je dat je je al meteen een stukje minder "zwaar" gaat voelen.


De laatste stap van de voetverwennerij is de voedende crème/lotion, om eerlijk toe te geven vind ik aan deze crème niet zo veel speciaal. Hij voed je huid inderdaad goed en maakt het ook wat zachter, maar hij voelt aan als een gewone bodylotion en van een voetcrème verwacht ik een iets vettere en crème. Maar opzich doet hij wel redelijk goed zijn werk, maar ik ben absoluut niet omver geblazen van deze crème. Al ziet deze crème er wel heel leuk uit naast de twee andere lavendel voet producten, geef toe het is toch een schattig setje hé?  Ah ja, ik heb de achterkant van dit tubetje niet gefotografeerd omdat je het wit bijna niet op de lichtpaars ziet.


Haha omdat ik de drie producten niet tegelijk in mijn handen kon nemen en dan ook nog een foto pakken zie je hier maar twee van de drie producten, en het zijn ook de twee iets beter producten. De verpakking van deze producten vind ik echt leuk! Het zijn knijptubetjes wat heel praktisch is bij een pedicure of iets dergelijk, ze passen allemaal samen door het paars dat terugkomt maar toch zijn ze alle drie behoorlijk verschillend van uiterlijk, ze zijn klein wat ze schattig maakt maar ook handig want deze drie stappen doe je natuurlijk niet elke week of zelfs maand denk ik dus dan is het wel zo handig dat je niet meteen bussen van een half liter moet kopen. Conclusie: toffe, schattige verpakking! Zoals ik al zei heb ik deze producten een tijdje geleden gekocht dus ik ben niet meer zeker van de prijzen, maar als ik mij niet vergis ligt één tubetje tussen 6 en 8 euro, wat misschien wat veel lijkt maar er zit in elke tube 50 ml en omdat je dit soort producten toch meestal niet zo heel vaak en regelmatig gebruikt, dus heel lang met zo één tubetje doet vind ik dit wel een relatief goede prijs. Ah ja nog iets, deze producten zijn een setje maar zitten niet samen in een doosje ofzo en ik ben ook niet helemaal zeker of ze nog vekrocht worden.
Heb jij ook ooit dit setje getest ?  Wat vond je ervan ? Zou je het ooit willen testen? En wat vond je van dit reviewjte ? Byee, have a nice day! :)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...