22 november 2011

Family day sunset

Weekend! Hiep-hip-hoeraa! Eindelijk terug wat uitrusten én natuurlijk ook eindelijk nog eens wat bloggen! Want dat het voelt als een eeuwigheid, ja,ja even lekker overdrijven, geleden dat ik nog iets heb geschreven door al de stress en werk. Eigenlijk is het ondertussen maar iets minder dan 5 dagen geleden dat ik nog iets geschreven heb dus dat valt nog reuze goed mee. Maar wat ik wil zeggen is dat ik mega super happy ben om nog eens eindelijk op dat schrijf-een-nieuw-bericht-knopje van Blogger te kunnen klikken! En ik hoop jullie ook! 



Vorig weekend ben ik de zondag naar mijn familie gegaan, omdat het al zo ontzettend lang geleden was dat ik ze nog had gezien en ook om een verjaardag te vieren, en het was echt geweldig gezellig en tof! Al is dat niet wat ik jullie wil vertellen en laten zien, want ondanks dat ik nog veel werk had te doen ben ik toch tot laat bij mijn familie gebleven op de boerderij en daardoor heb ik deze mooie zonsondergang gezien. En die kon ik gewoon echt niet laten voor wat het was, ik moest hem vast leggen op foto! Haha yep ik voelde mij gewoon lichtjes verplicht! :)


Ja,ja zo zie je maar dat een zonsondergang niet alleen mooi kan zijn op de rand van de blauwe zee langs een wit strand tussen palmboompjes op een warme avond.. Of tussen de grijze hoge bergen die omringd zijn door vele grote levendig groen gras, zie je het al voor je... Ik wel! Wat doe ik mezelf toch eigenlijk aan door dit te typen? Geef toe het is gewoon niet eerlijk dat je daar door een vingerknip opeens op dat geweldig strand kan zitten!


Ja! Het was echt een geweldig dag! Lekker eten, toffe mensen, gezellig eindelijk terug kunnen bijpraten, veel lachen én dan nog een geweldig einde met deze mistige herfstachtige zonsondergang! Yep I like! Vertel me maar bij de reacties als jij net zoals ik ook zo kan geniet genieten van mooie plaatjes waar je een happy smile van op je gezicht krijgt! Zoals bijvoorbeeld een vakantie foto, een foto van prachtig paar hakken of een geweldig mooie foto van een super beauty product! Let me know! Lots of love! Byee.. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...