15 november 2011

Shoplog + back on blogging!

Ik heb internet! En tv! Eindelijk! Whoew! Haha, ja echt waar ik miste het wel zo gezellig met een kopje thee het internet en mijn mails afstruinen naar nieuwtje over beauty en daar dan een fijn artikeltje over schrijven voor jullie, of een review te kunnen schrijven over een geweldig product dat ik heb gebruikt. Hoe blij ik ook was van dit weekend bij mijn papa thuis op het internet te gaan, toch blijft mijn eigen computertje de beste. Maar ik ben dus nu hélemaal back! Wel, je weet natuurlijk nooit wat er nog allemaal kan gebeuren in de volgende dagen, maar voor nu ben ik back on blogging! Jeej! Haha, in de vorige artikeltjes vertelde ik jullie dat ik nog een paar artikeltjes zeker deze week er op wou, waaronder een "nails of the day" en een shoplog filmpje. En omdat ik nu zo happy ben en shoplog filmpjes ook gewoon heel leuk zijn hen ik besloten om te beginnen met het filmpje! Ik heb dit filmpje gemaakt in de dagen dat ik geen internet had, maar vandaag kon ik het dan toch eindelijk uploaden en aan jullie laten zien! Enjoy!



Het voelt zo goed van dit filmpje eindelijk te zien verschijnen op mijn blog, want ik had het echt al meer als een week klaarstaan en ik kon het maar niet uploaden! Maar vandaag dus wel! En wat vonden jullie ervan? Laat het me maar weten! In het filmpje zelf heb ik op het einde al even al merken opgenoemd maar ik zal hier onder nog elk artikel schrijven met het merk de prijs erbij.


  • Leren armbandje met magnetisch slotje - Twice as Nice  €14,95
  • Witte blouse met gouden rits aan de achterkant - Zara  €24,95
  • Essential oil mask - Hema  €1,90
  • Rode gebreide sjaal - Hema €18,95
  • Grijze eskimo slofjes - Hema  €6,50
  • Lancôme l'extrême mascara - Ici Paris Xl  €29,90
  • Estée Lauder lipstick - Ici Paris Xl  €24,95
  • Mavala nail polish - Ici Paris Xl  €2,75
  • Watermelon body lotion -  The Body Shop  €7
  • Tea time kaars -  Rituals  €14,90



Hihi, ja,ja er zitten best wel wat dure aankopen tussen, maar een groot deel is gekocht met cadeau bonnen of er was korting op... Eigenlijk als ik het zo bekijk is het enige waar ik de oorspronkelijke, echte prijs van heb betaalt de kaars, het masker en de sjaal, en deze drie dingen zijn echt dingen die ik gebruik en waar ik ook echt van kan genieten. Dus dat even rap ter informatie! Maar wat vond jij van het filmpje en da aankopen? Zou je er zelf ook graag een product van hebben of heb je al een product dat is voorbijgekomen in het filmpje? Laat het me allemaal maar weten! Haha, byee.. :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...