22 december 2011

3 Nivea beauty steps for lovely soft legs

Het is koud, het vriest s'nachts, het sneeuwt af en toe, we lopen allemaal te bibberen buiten, yep het is Winter! Oké het is al lang Winter maar op dit moment is het pas echt, echt Winter vind ik met deze vrieskou! En wat krijgen we allemaal, buiten blauwe handen als we buiten lopen zonder wanten, juist een droge "rauwe" huid. Wat met de feestdagen natuurlijk niet echt zo welkom is. Daarom kreeg ik het geweldig idee om met dit pakketje dat ik heb binnengekregen jullie te laten zien hoe rap na een paar keer deze stappen te herhalen mooie zachte beentjes kan krijgen! Benieuwd naar deze stappen? Lees dan snel verder! 


Op de volgende foto's zie je nooit een scrub passeren maar ik raad je aan als je wilt dat alle product echt ten volle hun werk doen om voor deze 3 stappen je huid nat te maken en daarna lichtjes te scrubben. Gewoon zodat de dode huidcellen weg zijn en de producten goed kunnen inwerken. 


De drie producten die ik gebruik voor echt mooie zachte benen te krijgen zijn deze Nivea producten: de repair & care lotion, en de repair & care body crème  en  de beauty oil.


Nadat je je huid lichtjes hebt gescrubt of je gewoon gewassen hebt pakje een beetje van deze olie in je handen en smeer je het uit over je benen. Consentreer je dan vooral op je onderbenen want vaak zijn die het droogste en heb die het meest nood aan wat extra. Dit doe je terwijl je nog onder de douche staat. Nadat je je beide benen hebt ingesmeerd wacht je een paar minuutjes (je kan ondertussen conditioneer of een haarmasker op doen) en daarna was je het er gewoon af.


Als tweede pak je een body crème of butter en smeer je je droge benen er rijkelijk mee in. Zou je echt blauwige benen hebben van de kou dan masseer je de crème best een paar minuten is. Dat is goed voor de bloedsomloop en dan komt er terug wat kleur in je benen. Als je echt echt wilt dat dat de crème de volle 100 procent zijn werk doet dan smeer je best je benen in voor het slapen gaan.


Normaal gezien als je dan de volgende dag opstaat zou je al (veel) zachter benen moeten hebben. Maar om ze nog eens extra geweldig zacht te maken smeer je je benen voor je naar het werk of de les gaat nog eens extra in met een lotion dit is een mildere versie van de crème en bevat vaak iets minder vettig waardoor die makkelijk intrekt.

v.l.n.r: beauty oil, body lotion en body crème
Meestal heb ik na deze 3 (of vier als je de scrub meerekent) al super zachte beentjes, maar zou je merken dat je toch nog niet echt het gewenste resultaat hebt herhaal dit proces dan een paar dagen achter elkaar. Al denk ik dat je meestal na één keer wel al een groot verschil merkt, want ik heb echt zeer droge benen en bij mij werkt het al super na één keer maar goed. Ik wens jullie veel succes er mee!
Ik wil nog even benadrukken dat je natuurlijk ook producten kan gebruiken van een ander merk met dezelfde werking maar vaak zijn die wat duurder en dit is de echte budget-proof versie! Byee.. :)

*Deze producten zijn mij toegestuurd geweest ter overweging van een review.
  Ondanks dat is alles wat je zojuist hebt gelezen vanuit mijn eigen mening. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...