4 december 2011

Little message

Hoi!
Het is bijna Sinterklaas! Bijna Kerstmis! Bijna Nieuwjaar! Bijna vakantie! Aah! Ik kan gewoon niet meer wachten! Jullie wel? Ik echt niet meer, maar net zoals ieder jaar is er altijd een geweldig zware en stomme periode, genaamd de examens... Yep het is weer zover, de examens.. Misschien herinneren jullie nog hoe zwaar ik flipte met de vorige examens omdat ik absoluut niet mijn jaar wou overdoen. Natuurlijk kunnen ze met deze examens die ik nu ga afleggen over een paar dagen nog niet zeggen dat ik mijn jaar moet overdoen, maar ik ben het gewoon beu van altijd half door mijn jaar te ploeteren. Dus daarom wil ik nu ook alles geven, ik ben al een paar weken bezig met veel dingen op voorhand al helemaal te leren, natuurlijk niet al mijn vakken maar wel veel. En ik hoop en denk dat jullie het wel begrijpen als ik zeg dat bloggen en leren voor de examens niet samen gaat..
Ik heb het gevoel dat ik dit soort berichtjes al vaak heb getypt voor jullie, maar ik wil het jullie gewoon laten weten, zodat jullie niet het gevoel krijgen dat ik deze blog opgeef omdat hij voor een paar weken dood ligt. Dus voor alle duidelijkheid ik geef deze blog verre van op, maar ik moet en zal het goede resultaten halen met deze examens.
En als die 2 misschien 3 weken dan eindelijk voorbij zijn dan gaan jullie dat natuurlijk meteen weten, maar dan heb ik ook eindelijk tijd voor alle artikeltjes te schrijven en te posten die ik al lang wou doen. Want juist ook op dit moment, geweldig timing gewoon, krijg ik ontzettend veel pakjes binnen om een review-tje over te schrijven, en het doet mij echt lichtelijk pijn van die dozen onder mijn kast te moeten schuiven. Dus extra veel dingen om naar uit te kijken in de vakantie! Aan iedereen die in het zelfde kotje zit als mij met de examens enzo, die wens ik héél veel succes! Lots of love...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...