5 januari 2012

7000 !!

Wat! Gisterenavond was ik nog tot heel laat bezig met mijn shoplog filmpje van de solden en ik wist dat ik al zevenduizend had bereikt maar ik zag mijn statistieken gewoon ongelofelijk stijgen met de minuut! Echt awesome om mee te maken trouwens! Wat er dus voor zorgde dat ik er vandaag absoluut niet onder uit kon om jullie dit te melden en jullie hartelijk te bedanken! 



Misschien had je op mijn twitter al gelezen dat ik 7000 pageviews had bereikt, misschien niet, maar bij deze weet je het dan toch nog! En wauw... 7000, 7000 kliekjes op mijn blog dat is echt waanzinnig! Nooit verwacht dat ik het toch nog ging halen met mijn examens en zo, dus echt mega dankjewel! Dankjewel voor iedere klik op mijn blog, dankjewel aan iedere persoon die mijn blog volgt en dankjewel voor iedere reactie! Dankjewel! Love you guys!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...