18 januari 2012

The best of Rituals

Exclusieve producten waardoor je je speciaal en extra lekker in je vel voelt zijn de bom! Ik denk dat iedereen het met mij daarover wel ongeveer eens is. Want geef toe, een gemiddelde douche gel die goed ruikt en in een knijp-tube zit kan absoluut niet op tegen een lekker schuimende douche gel die heerlijk ruikt en dan ook nog eens in een toffe pomp flacon zit. Natuurlijk betaal je daarvoor ook wel een behoorlijk beetje meer, maar zo af en toe zo'n aankoop kan toch geen kwaad? Als je het geld hebt en je door zo'n product helemaal kan opfleuren vindt ik het zeker geen onnodige dure aankoop! 

Nu begon mijn liefde voor Rituals ook bij één speciaal product, wat uitgroeide naar een wat grotere collectie, en die bleef maar groeien..  op dit moment durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat ik 2/3 van alle producten hebben of ooit heb gehad. En dan spreek ik over de producten voor vrouwen die niet make-up zijn. Veel daarvan heb ik gekregen als cadeau en ik deel al de producten ook met de rest van het gezin. Best shockerend als ik zo over die hoeveelheid nadenk dat ik van hun heb, maar ik gebruik al de producten met veel zorg en ik kan er ook echt van genieten om ze te gebruiken.


Al de producten die ik bezit zijn er natuurlijk niet van zelf gekomen. Nu weet ik ook dat veel mensen nog niet zo into Rituals zijn, het merk niet zo goed kennen, het te duur of om een totaal andere reden het nooit hebben gebruikt. En daar wil ik nu precies vandaag verandering in proberen te brengen! Op een positieve manier!
Ik ga jullie vandaag de producten tonen waar ik totaal fan van ben en waarvan je zeker weet dat je er absoluut geen miskoop meedoet, waar je heel happy van gaat zijn en die speciaal te vinden zijn in hun winkels!


Als ik het merk zou moeten omschrijven dan zou ik zeggen dat het een merk is die bestaat uit allemaal super goede producten die mooi strak en net zijn verpakt, waar je van kan genieten en die exclusief zijn en totale rust en zen uitstralen. Zo wou ik het omschrijven, dit is wat Rituals zelf zegt:

“Wij ontwikkelen producten van hoge kwaliteit die lichaam en ziel verrijken. Dit vertaalt zich in een bijzondere luxe die voor iedereen bereikbaar is en dat is meteen ook de kracht van onze formule.”


De douche gels die super geweldig schuimen zijn echt hét product van Rituals! Als je iets van hen wilt kopen dat je nergens anders zult vinden dan moet je gaan voor één van hun douche-schuims! Ze hebben een ruim geur assortiment, in totaal zeven verschillende geuren, die écht stuk voor stuk allemaal lekker ruiken! We hebben er al meerdere opgemaakt maar deze twee hierboven zijn toch echt mijn favoriete geuren: T'ai Chi  en Yogi Flow!


Hygiënische verpakkingen zijn altijd een groot pluspunt voor alles! Zo komen deze douche-schuims in een pomp flacon, wat super hygiënisch en leuk is, en ook komt de schuim er eerst uit als een gel en daarna wordt die door het water en de warmte van je handen en lichaam een schuimpje! Echt tof om te zien en te gebruiken! 


Ik heb al eerder over deze twee producten geschreven en dat is omdat ze echt super zijn! Vergeleken met de douche-schuims van hierboven zul je misschien wel goedkopere versies vinden die even goed werken, maar geloof me maar als ik zeg dat je nooit eentje zal vinden die zo goed ruikt en er zo goed uit ziet als die van Rituals! Ze doen beestig goed hun werk, zien er goed uit ruiken lief en fris! Ik en mijn moeder zijn zelfs zo'n grote fan van de face wash dat dit al de 2de tube is die we gebruiken! Over de handcrème heb ik hier een review geschreven en over de face wash hier.


Dan heb je nog hun shower paste en body scrub! Allebei geweldig! Zelf heb ik enorm droge onderbenen (heeft er ook mee te maken dat het winter is) en dan zijn deze twee schatjes echt een grote redding die niet veel tijd pakken en ook nog eens jummie ruiken naar sauna! Perfecte verwenning voor je huid in de winter!


Hier zie je alle producten op een rijtje. Van links naar rechts zie je: de douche-schuim, de handcrème, face wash, shower paste en de body scrub. Stuk voor stuk zijn het geweldige producten die je zeker moet geprobeerd hebben! Ze kosten wat meer dan een standaard supermarkt product maar je krijgt dan ook wel 10 keer zo veel voor je geld! Ook hebben ze een toffe webshop. De links naar de webshop pagina van al de product die ik heb vernoemd staan erbij. Hoop dat jullie allemaal nu overtuigd zijn van hoe goed Rituals is en zeker een aankoop in overweging gaan nemen! Geniet nog van jullie woensdag namiddag! Byee.. :)

Wat vindt jij van Rituals? Duur niet duur? Goed niet goed? En wat is dan je favoriete product of welk product raar je zeker aan niemand aan?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...