24 maart 2012

My comfy weekend outfit




Goede avond iedereen! Waarschijnlijk hebben jullie de poll/ enquête wel gemerkt die hier een dikke maand online heeft gestaan, deze wordt afgesloten over enkele uren (dus als je nog je mening wilt laten horen wees dan snel!) en ik zat zo eens jullie antwoorden te bekijken en iets wat me meteen opviel was dat jullie wat meer fashion gerelateerde artikeltjes wel zouden zien zitten. Dus waarom niet hé! Ik ben op dit moment druk aan het leren dus veel tijd heb ik daar nu niet voor, maar ik ben wel eens beginnen nadenken over nieuwe, toffe ideeën voor blogposts. En dan blogsposts die iet wat minder beauty gerelateerd zullen zijn en wat meer fashion. Dus als jullie toffe voorstellen of ideeën hebben voor nieuwe artikeltjes: laat maar horen!


Het enigste toffe artikel waar ik nu tijd voor heb, dat me wel leuk én iets wat met fashion te maken had was mijn outfit van vandaag, en dat is: een comfy, gezellige outfit die perfect is om uren te leren. Want uren leren in een oncomfortabele outfit gaat gewoon niet. Al is mijn doel natuurlijk ook niet om als een slons rondlopen, want er verzorgd uitzien is toch wel altijd mijn nummer één, en als ik dan toch opeens rap ergens naar toe zou moeten dan wil ik er toch nog wel aanvaardbaar uitzien. Dus daarom heb ik mijn haar in een losse dot en heb ik een lange ketting aan met oranje pareltjes eraan om alles toch wat op te fleuren.


Beige, gebreide vest               - Zara   (weet de prijs niet meer exact maar was iets rond €30 denk ik) 
Zwart topje                            - H&M  €4,95
Donkere, skinny jeans            - Esprit  ( iets rond €50 als ik mij niet vergis)
Lange ketting met oranje en bloemen kraaltjes    -  SIX (verjaardagscadeau)


Kleden jullie je helemaal tip top in het weekend of voor een lange periode te leren? 



2 opmerkingen:

  1. Je zou misschien op webshops (zoals h&m, zara...) artikels kunnen zoeken die je graag zou hebben en die aan ons laten zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof idee! Ik zal zeker deze week eens de online winkels bekijken om te zien of ik iets leuk zie! x

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...