14 januari 2012

The Body Shop Chocomania!

Het is weekend! Whoew! Ik hoop dat dat bij iedereen een klein glimlachje op het gezicht kan toveren, en anders ben ik zeker dat deze collectie je wel een glimlach brengt! Want aan wat zijn wij vrouwen verslaafd op gebied van eten? En van wat kunnen we uren eten en een huge smile van krijgen (en daarna ons een beetje schuldig voelen)? Right! Chocolade! Bijna iedere vrouw vindt het heerlijk! Sommige kunnen er kilo's van eten en andere vinden het gewoon lekker! Of misschien ben jij wel één van de weinige die chocolade maar niks vindt of door één of andere reden chocolade niet mag eten (kan altijd). Alleszins is dit de ideale collectie voor iedereen die de geur van chocolade echt de bom vindt en zich zelf eens helemaal wilt laten gaan! 


Dit is 'ie dan! Heerlijke producten in een geweldig jasje van chocolade die nu voor Valentijn in geweldig lieve cadeau pakketjes worden verkocht! In de eerste grote doos heb je alle producten buiten de body lotion in full size en in de tweede hartjes-doos heb je de douchegel, lip butter, body butter en body scrub in mini size! Echt prachtig!



Hartvormige zeepjes (100 gram  €7,00 of 4 van 25 gram voor €5,00 limited editions).





Chocomania Body Butter (€15,00 pot 200 ml).


Chocomania body lotion (250 ml €12,00).

Shower cream (flacon 250 ml €6,00).

 Lip butter (10 ml €7,00).




Chocomania body scrub (200 ml €15,00).

Aaah! Ik kan echt niet wachten tot deze collectie uit is! Gewoon de perfecte collectie om jezelf eens te trakteren op een extraatje of om je vriendin eens in de bloemen te zetten! Zo leuk! Zelf ben ik happy single dus waarschijnlijk zal ik één van deze producten voor mezelf of een goede vriendin van me gaan kopen! Ik heb het al even eerder vermeld maar deze collectie is speciaal voor Valentijn dus hij zal vanaf februari (2012) te vinden zijn in The Body Shop! Zit jij net zoals ik half te springen op je stoel omdat deze collectie zo fantastisch is? Wel het wordt nog beter! Want niet slecht om te weten is dat %45 van de ingrediënten fair trade is! Super toch! Je doet er de gene die je het cadeau geeft plezier mee maar de mensen die dit gemaakt hebt krijgen ook hun geld! Geweldig gewoon als je het mij vraagt! 
Maak een super tof onvergetelijk weekend van en wat is jouw favoriete soort van chocolade? En zou jij graag een product uit deze collectie krijgen en wat dan precies? Persoonlijk lijkt mij de douchegel of body butter super! En mijn favoriete smaak chocolade is witte denk ik! Ja, van witte chocolade wordt ik happy! Haha, byee.. :) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...