27 januari 2012

Rain of Flowers by M.A.C

Hier is 'ie dan! Het laatste flesje nagellak van M.A.c dat rechtstreeks uit New York komt! Alle drie de nagellakjes die ik heb gekregen zijn zeer verschillend maar waren en zijn nog steeds perfect voor deze periode van het jaar! Zoals je al eerder kon lezen (hier en hier) was ik grote fan van de vorige lakjes! Dus wie weet, als dit donkere lakje ook zo'n geweldig resultaat geeft dan ben ik echt volledig verkocht aan M.A.C nagellak! En jullie misschien ook ? Wie weet! Lees snel verder zou ik zeggen! 


Ziet er al goed uit op het eerste zicht hé! Een donker aubergine kleurig lakje met subtiele glittertjes. Ja,  ik zei het je toch! Gewoonweg perfect voor op deze grijze dagen!


Woeps, ik heb maar één laagje nagellak op en ik had gehoopt dat dat dekkend genoeg zou zijn maar je kan het al op de foto's zien, zo goed dekt hij toch niet. Wel, hij dekt goed genoeg maar niet helemaal zoals het "moet". Al moet ik ook wel toegeven dat je in het echt gewoon een effen dekkend gelakte nagel ziet met een prachtige glans!


Hier zie je duidelijk een groot verschil tussen het flesje en mijn nagels. Best raar eigenlijk, maar in het flesje zit precies een donker paars lakje met heel veel blauwe glitters. Maar eenmaal toen de nagellak op mijn nagels zat verdwenen die glittertjes precies. Als je heel goed kijkt in het echt en op de foto's zie je ze wel een beetje zitten, maar van dat blauw en die glitters blijft toch niet meer veel over. Geen ramp! Wel een beetje verwarrend. 


Dus als je van plan bent ook dit nagellakje aan te schaffen houd daar dan rekening mee dat het flesje er een beetje anders uit ziet dan hoe hij in het echt is. Al is er misschien wel een hele kleine kans dat als je meerdere lagen opdoet je de glitters wel duidelijker gaat zien.. Wel ja, dit lakje blijft opzich gewoon heel mooi! Een héél donker lakje voor mij doen, was dus ook best schokkend toen ik hem het eerst opdeed! Gelukkig is het heel duidelijk te zien dat je wel degelijk paarse nagellak op hebt en geen zwarte. Ik raad iedereen wel zeer sterk aan om een goede base coat of meerdere lagen base coat op te doen om je nagels te beschermen. Want dit is echt zo'n felle kleur die makkelijk in je nagels kan trekken! Net zoals met de vorige twee lakjes heeft Rain of flowers een enorm prachtige glans! Wat het feit dat het donkere kleur is en al rap wat "vuil" staat meteen een iets chiquere uitstraling! Heel fijn!
Alrighty, je kan M.A.C kopen in hun winkels en counters die je heel makkelijk terug kan vinden op hun website. Oké dat was het! Laat me weten als jij door deze artikeltjes net zoals ik een positieve kijk hebt gekregen op M.A.C nagellak! En als je er eentje voor jezelf, of een vriendin, zou willen aanschaffen! Byee.. :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...