22 januari 2012

Review: Daisy by Marc Jacobs

Iedere persoon op de wereld houdt wel van een lekker geurtje! Inclusief ik zelf! Tegenwoordig heb je een enorm aanbod aan geuren in verschillende producten. Wat ons allemaal natuurlijk zeer gelukkig maakt! Dit aanbod kan je vinden in geurkaarsen, douchegels, shampoos, wasverzachter... en ga zo maar door! Maar de meest bekende, en dure, vorm waar je een gigantisch aanbod in geuren hebt zijn parfums! De smaak daarin hangt van persoon tot persoon af. Zelf ben ik meer iemand die voor bloemige geuren gaat. En als jij ook zo iemand bent dan ben je hier bij dit review aan het goede adres belandt! 


Marc Jacobs is vooral gekend in de mode wereld maar dat wilt niet zeggen dat hij geen geen verstand heeft van parfum! Deze lieve, vrouwelijke, bloemige parfum is geweldig! En verdiend volgens mij ook de prijs als dé lente parfum! Lees snel verder voor heel het review!


Dit is de doos waarin de parfum komt! Heel mooi en jong! Ook mooi strak door het zwart langs de zijkanten, maar dan weer lief door de kleine witte bloemetjes die er staan opgedrukt en de twee grote prenten langs vanvoor en vanachter!


Deze parfum is er echt zo eentje die ik al lang zat te bekijken en iedere keer opspoot als ik lang hem kwam in een winkel, maar nooit kocht. Klinkt stom, want ik was er bijna helemaal zeker van dat ik hem met veel liefde en vaak zou dragen, toch hield er mij iets tegen. Al was dat "iets" rap weg toen ik dit heerlijk flesje kreeg met Kerst!


Verpakking van parfums zijn altijd heel belangrijk, en iets waar ook veel tijd wordt ingestoken! En ik kan rechtuit eerlijk zeggen dat Daisy haar verpakking adembenemend is! Serieus! Hij past helemaal bij de geur! Ziet er fris en bloemig uit door het wit en de rubberen bloemen dop, langs de andere kant drukt de verpakking ook weer dat zwoelere en rijkere uit door de gouden kleur. Geweldig dus!


Al is de geur natuurlijk nog altijd het belangrijkste aan parfum (al zou ik deze parfum waarschijnlijk gewoon alleen voor de schattige verpakking kopen). 
De topnoot:  rode grapefruit, frambozen, groene bladeren en peer.
De hartnoot:  viooltjes, wilde rozen, appelbloesem, lychee en jasmijn-bloem-blaadjes.
De basisnoot:  muskus, pruim en cederhout.


Geweldige parfum! Ik heb hem nu al vaak gedragen en ik ben echt helemaal fan! Hij blijft zo goed als een hele dag zitten en is subtiel genoeg voor een "gewone" dag maar ook weer zwoel en rijker genoeg voor een etentje of afspraakje. Van alles dus een beetje! Zo is hij ook fris, bloemig en ook weer dieper door de muskus en cederhout! Voor iedereen wat wils dus! Ik ben zéér happy met dit parfummetje! En raar hem aan iedereen aan! Zoals ik al eerder zij heb ik hem cadeau gekregen dus wist ik eerst niet de prijzen, maar al geluk heb ik ze opgezocht voor jullie. Dus, 50 ml kost €66,50  en  100 ml kost €89,00. Ook heb je een lichtere versie van deze parfum namelijk Daisy eau so fresh. Daarvan kost 75ml €72,35  en 125ml kost €95,10.
Geniet nog van je zondag avond! Byee.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...