18 februari 2012

Labello lip-balms/glosses

Last van droge, kleurloze lippen? En van die vervelende velletjes? Ben je dat beu, en wil je er verandering in brengen? Wel! Dan heb ik hier vandaag voor jullie de perfecte, budgetproof oplossing waar ik zelf helemaal verliefd op ben geworden! De gekleurde labellos! Al benieuwd naar mijn favorieten en mijn mening hierover? Lees dan snel verder voor meer uitleg en foto's! 


Labello is het meest bekende merk (toch hier in de Benelux) voor lipverzorging! Waarom? Het heeft producten die effectief werken, ze zijn budgetproof en je vindt ze bijna overal! En het wordt nu nog beter, want ze hebben iets tussen een verzorgende lipstick en lipgloss! Een perfect product voor mensen die juist beginnen met make-up en/of beauty! Of voor mensen die opzoek zijn naar een tof, kleurrijk en lekker ruikende lippenbalsem!


Dit zijn de vier (geweldig) gekleurde labellos die ik heb. Sommigen al meer als een jaar, anderen zijn bijna gloed nieuw, maar de meeste gebruik ik zo goed als op een dagelijks basis. Gewoon omdat ze zoiets zijn als "my lips but better" zijn, waar ik mee wil zeggen dat je de lippenstift/gloss wel ziet maar heel subtiel en dat het nog steeds je een natuurlijke, maar heel gezonde kleur van lippen geeft. Geweldig dus! Vooral voor op school en gewone dagen waarop je er netjes en verzorgd wilt uitzien!


Velen onder jullie kennen misschien wel het modemerk Love Therapy. Een merk vol leuke en vrolijke kleren, zelf heb ik er niks van maar ik weet veel mensen die er een pull of T-shirt van hebben. Zeker de moeite waard om eens te bekijken als je helemaal into happy fashion bent. Maar dat even terzijde, want nu sinds deze week liggen er lieve gekleurde en lekker ruikende labello's van Love Therapy in de winkel! In een munt geurtje (dat is de blauwe links op de foto) en ééntje met een framboos geurtje (rechts op de foto). Even een korte beschrijving van ze alle vier:

Fruity Shine:  ruikt exact naar verse, rode kersen en geeft een gezonde, rode glans.

Love Therapy Diabola Munt: geeft geen kleur af en ruikt redelijk sterk naar frisse munt.

Love Therapy Raspberry Dream: heeft een lieve roze, schimmer kleur en ruikt naar framboosjes, maar niet zo heel sterk.

CareGloss & Shine: heeft een levendig roos kleur en is lekker glossy (maar niet plakkerig). Ruikt ook bijna precies het zelfde als Raspberry Dream.


v.l.n.r:  Fruisty Shine, Love Therapy Diabola Munt, Love Therapy Raspberry Dream  en  CareGloss & Shine. 
Hier zie je swatches van ze alle vier mooi op een rij. Zoals je ziet zijn ze allemaal redelijk subtiel en dus geschikt voor iedere dag. Ik zou zeggen ga zeker eens langs de dichtstbijzijnde winkel bij jou in de buurt en probeer eens een paar van Labello haar gekleurde lipsticks of lipgloss! Ze kosten absoluut niet veel en zijn een leuk alternatief voor een gewone verzorgende lippenbalsem, gloss of lipstick! De aangeraden prijs voor dit product ligt tussen de €2,50 en €3,00 en daarvoor krijg je 5,5ml, niet zo heel duur dus zoals ik al zei. Geniet nog van jullie zaterdag en het eindelijk iets wat warmer weer! Byee.. :)


*Deze producten zijn mij toegestuurd geweest ter overweging van een review.
  Ondanks dat is alles wat je zojuist hebt gelezen vanuit mijn eigen mening. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...