11 maart 2012

Happy, rainbow nails!

In het vorig artikel vertelde ik jullie al over Only You, een tof vernieuwd merk! Nu was ik (terwijl ik dat artikel schreef) ze eens goed aan het bekijken en ze zijn zo echt zo geweldig mooi en happy dat ik besloot er iets "echt" mee te doen buiten ze als één effen kleur te dragen! Reken daar ook nog eens een lichtelijk oververmoeide ik die gewoon een dom, kinderlijk moment wil hebben, dan krijg je dit als resultaat...


Op de foto hierboven zie je als onderlaag niet de roze kleur van Only you maar wel van Mavala, genaamd: Night club. Voor de rest zie je: 313 Miss Bikini en 113 Banana Split van Only you. Over het lakje van Mavala hoor je trouwens binnenkort nog meer!

Ik moet toegeven dat het niet heel vernieuwd is wat ik hier op mijn nagels heb gedaan, ik ben zeker dat je nog honderden blogsposts over een soortgelijk "nail design" vindt als deze, maar terwijl ik met deze kleurtjes bezig was op mijn nagels en nu naar het resultaat kijk word ik al meteen 2x zo happy! Geweldig dus! Ook is het super om te doen als je net zoals mij meestal gewoon één effen kleur draagt, eens iets anders dat je ook nog eens meteen doet denken aan de zomer (of je kindertijd)! En het aller laatste is dat je ook maar gewoon 3 (+basecoat) kleuren nodig hebt, liefst zo fel mogelijke kleuren! Allemaal super dus! Ik zou zeggen proberen maar en enjoy!


2 opmerkingen:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...