28 maart 2012

New trend: Caviar nails













Kaviaar is een duur en luxueus product dat je vaak tegen komt in de keukens van chique restaurants, maar toch niet op je nagels? Dat is wat ik ook dacht voor dat ik mijn mailbox opende en dit zeer vernieuwende idee vond: kaviaar voor op je nagels. Moet nog even aan wennen om die naam te horen, klinkt zo raar en verkeerd. Wel ziet het er werkelijk prachtig uit! Al die kleine, glimmende gekleurde bolletjes op je nagels.. mooi! En dat is nu precies wat Ciaté ook dacht, want zij zijn degene die binnenkort met kaviaar nagels op de markt komen. Zijn de nagellak fans onder jullie al benieuwd naar deze nieuwe trend?

Voor dat deze trend zich ontwikkelde waren er al een soortgelijke kraaltjes die je alleen kon laten aanbrengen door professionele nagellak-merken, maar dat heet beading. Een veel ruwere techniek met minder fijne kraaltjes die niet je hele nagel bedekt. Deze caviar pearls van ciaté doen dat dus wél. Ze komen in een gewoon nagellak flesje, samen met een basis kleur. De top coat of de écht caviar pearls heb je in de kleuren: Rainbow, Mother of Pearl en Black pearls. De pareltjes die in Rainbow zitten doen me echt heel hard denken aan die suikerbolletjes die dat soms op je ijsje zitten. :)

Nu komt de vraag: hoe breng je dit in godsnaam aan op je nagels? Het is minder moeilijk dan je denkt, maar je moet er wel wat tijd voor uitrekken.
1) Breng 2 laagjes van je basiskleur aan
2) Strooi de kaviaar pareltjes over je nagel heen
3) Duw ze goed aan zodat ze zich goed vasthechten aan de nagellak
4) En dan 15-20 minuutjes wachten... wat lang!
Volgens mij moet het er echt super uitzien op je nagels! Maar zou het echt ook blijven zitten als je door je haren gaat met je hand, of als je een warme douche neemt? Ik vraag het mij af.


Hier is nog een filmpje waarbij je echt goed ziet hoe ze het nu precies aanbrengen.



In de UK zijn deze prachtige nagellakjes al uitgekomen aan de prijs van £18, dus vermoedelijk als ze hier gaan uitkomen dan zal dat aan een prijs zijn rond €22. Behoorlijk duur voor iets dat je waarschijnlijk maar één of twee keer gaat gebruik, maar het is natuurlijk wel een tof product om wat mee te experimenteren.
Ik vind het echt een awesome idee, maar ik zou er niet zoveel geld aan uitgeven voor gewoon eens te zien wat het doet met je nagels, maar dat is mijn mening!
Wat vinden jullie van deze trend? Zou jij met kaviaar op je nagels naar het werk, school, een feestje gaan?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...