25 maart 2012

Night Club by Mavala

Knal roze of echt barbie-roze is niet zo echt mijn kleur maar toen ik dit felle zomerkleurtje zag begon mijn hartje toch even wat sneller te slaan! Want eerlijk is eerlijk, roos kan echt een leuke en mooie toets geven aan je outfit, en vooral in de zomer! Of beter gezegd, lente! Ik heb al eerder geschreven over een soortgelijk fel, roze lakje van de Hema, maar vandaag is het de beurt aan deze! 



Fel, fuchsia roze! Ja, zo zou ik het omschrijven. Niet echt neon, maar ik moet wel zeggen dat ik de naam er  echt goed en leuk vind bij passen! Goed gedaan Mavala! In totaal heb ik nu drie verschillende nagellakjes van Mavala en net zoals de vorige die je hier zag verschijnen is deze ook echt van super kwaliteit. Al heb ik deze keer wel twee laagjes aangebracht omdat ik toch wat meer tijd had en om echt het totaal plaatje te hebben. Ja ik ben fan! Deze gaat zeker nog vaak gedragen worden in de zomer en als het echt warm en zonnig hier begint te worden. Geniet nog van je avond! Byee.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...