31 maart 2012

Review: Catrice So Chic lipgloss



Lichtroze, peachy lippen zijn perfect voor de zomer. Dat is ook wat ik dacht toen ik deze lipgloss een tijdtje terug kocht. Nog nooit had ik eerder een lip product gekocht of geprobeerd van Catrice, dus ik was wel benieuwd! Toen ik hem voor het eerst opdeed was ik echt heel blij, hij had inderdaad een lief roze, peachy kleur gegeven aan mijn lippen. Het minpuntje kwam wat later en dat is dat hij erg,erg plakkerig is en bomvol zit met glitters. Voor sommige misschien een gigantisch pluspunt maar dat zijn de twee dingen waar ik absoluut niet tegen kan bij een lipgloss. De glitters kan ik nog wel ergens mee leven maar dat plakkerige gevoel op mijn lippen.. nee, niets voor mij!
Voor de rest is de pigmentatie wel oké en heeft hij een langwerpige fluffy appliactor. Persoonlijk vind ik dat een beetje ambetant om mee te werken, liever heb ik een kort en ronder borsteltje, maar hij doet zijn werk wel oké met wat gestuntel.

In het algemeen vind ik het niet echt, echt een slecht lipgloss maar zo heel vaak als ik had verwacht ga ik hem toch niet opdoen deze zomer. Alle Catrice producten zijn te vinden in drogisterijen zoals het Kruidvat en dat alles aan super prijzen. Deze lipgloss is in nummer 020 en heeft de naam So Chic.
Zijn jullie fan Catrice haar lipproucten? Zo ja: welk product raad je dan aan?



4 opmerkingen:

  1. Deze lipgloss van Catrice kost in het Kruidvat €3,79 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De borsteltjes van Catrice-lipglossjes zijn meestal zo, toch? Ik vind die juist heel fijn werken :D
    en op de foto ziet het er toch wel mooi uit, vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt! Al de borsteltjes van Catrice haar lipglossjes zijn zo, maar de kleur en het borsteltje is gewoon persoonlijke voorkeur. Want op zichzelf is de kleur inderdaad zeer mooi, alleen kan ik persoonlijk niet tegen dat plak gedoe en die glitters. Ook heb ik iets vollere lippen dus dan is het vaak nogal een gedoe met dat dunne borsteltje om ze in te kleuren. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...