4 april 2012

Bloglovin "to follow your favorite blogs"


Bloglovin' is een soort van social network dat ontstaan is door de opkomst van blogs, en dan voornamelijk fashion en beauty blogs. Het is een makkelijke, snele manier om als eerste op de hoogte te zijn van elk artikel dat er gepost word op je favorite blogs. Het enigste wat je hoeft te doen is je aanmelden (dus ook een account creƫren zou je die nog niet hebben), kijken tussen de lijst blogs die je volgt en op de link klikken van het artikel dat je graag zou lezen. Simpel toch? Ook kan je artikels, bericht like'n door ze een hartje te geven en zo die blog en dat bericht een hogere status te geven.
Al vaak had ik het voorbij zien komen op verschillende blogs maar nooit had ik er echt bij stilgestaan en gedacht: "wat is dat nou precies voor iets". Maar sinds kort lees ik er veel goede commentaar over, dus daarom leek het mij wel een leuk van te proberen.
Aan iedereen die (net zoals mij) tientallen blogs volgt en vaak niet de tijd hebt om al die sites open te doen en te checken, raad ik deze website aan met een grote smile! Je zal verstelt staan hoe handig het is!
Dus bij deze heb ik naast Twitter en een Youtube kanaal voor deze blog ook Bloglovin'!
Het zou me enorm veel plezier doen zou je me op deze manier volgen.
(voor de lezers die me volgen via Google Friend Connect, Bloglovin' is juist hetzelfde maar dan groter, ruimer en met meer mogelijk heden)




1 opmerking:

  1. OMFG, 2 dagen geleden was ik dat ook an het uitproberen, maar ik snapte er geen reet van en heb het maar opgegeven... Kei eng!!!! ;o xd

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...