3 april 2012

Laatste uurtjes van de Nivea winactie!


De laatste uurtjes van de win actie zijn ingeslagen! Je kan nog tot 19 uur deze avond een mail sturen naar mij, daarna is deze winactie officieel afgesloten. Ik wil jullie er nog even attent op maken dat er een grote kans is dat je één van deze pakket wint omdat ik er twee mag weggeven. Ook is de waarde van ieder pakket een mooie som. Dus als je nood hebt aan nieuwe, leuke, frisse producten, en heb je een jonge huid of je kent iemand die dolgelukkig zou worden van dit pakket. Dan zou ik zeggen: mailen maar! Als je je kans wilt vergroten om te winnen vergeet me dan niet te volgen via Twitter of Google.
Allemaal (nog eens) heel véél succes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...