9 april 2012

Mini review of the Bourjois french manicure (white)


Bourjois zou volgens vele mensen een goede optie zijn voor budget nagellak die toch van goede kwaliteit is en die je makkelijk kan vinden. Het budget gedeelte kan je nog wel in vraag stellen want je betaalt, denk ik, €11 per stuk. Niet zo super budgetproof als je het mij vraagt. 
Zelf zag ik het nooit echt zitten om zoveel geld aan een Bourjois lakje uit te geven omdat hun kleurenassortiment redelijk basic is. Al viel me dit flesje wel op tussen mijn stiefmoeder haar collectie (iyep, altijd fijn tussen andere mensen hun spulletjes neuzen). Direct heb ik het opengedraaid om naar het borsteltje te kijken en gevraagd of het zijn werk goed doet, ze zei van wel dus: uitproberen maar! 
French manicure heb ik nog maar één keer gehad en dat was professioneel gedaan (klik hier voor het resultaat). Al heb ik het wel 1 of 2 keer geprobeerd maar dat liep altijd zo grandioos mislukt uit, echt alsof ik mijn nagels in de yoghurt had gestoken, niet mooi! Dus een dikke danku aan Bourjois voor dit goede idee want nu kan ik eindelijk wat fatsoenlijker een mooi strak wit randje aanbrengen. 



Dit is het resultaat met de Bourjois French Manicure nagellak. Redelijk goed gelukt, al zeg ik het zelf. Net zoals met nagellak in het algemeen vraagt het wat oefening voor je het onder de knie hebt, maar bij de tweede hand had ik toch al zoiets van: "dit lukt nog wel goed eigenlijk". Het enigste waar je echt rekening mee moet houden is dat je het borsteltje goed afstrijkt, je niet begint van links naar rechts je nagels lakt en je nagellak de tijd geven om te drogen. Niet zo heel veel dingen dus, maar daar is waar ik door hier en daar geen strakke lijn heb of kleine stukjes opnieuw heb moeten lakken omdat ik ergens tegen botste en het nog niet volledig was gedroogd, stom, I know. Voor de rest heb ik daarover heen een laagje Rose  Corset van Rimmel aangebracht, een huidkleurig, melk kleurtje dat glans en iets van effenheid aan mijn nagels brengt.
Besluit: super handig, alleen vraagt het een beetje oefening en als je sowieso geen echt vaste hand hebt, dan zal dit je niet uit de nood helpen bij een French manicure.


Haha, mijn papa met in zijn hand een flesje nagellak, dat gewoon bijna verdwijnt in zijn handen, maar zo zie je maar dat heel het gezin hier mee leeft met mijn fantastische hobby. :)

Ben jij fan van een French manicure, en doe je het dan gewoon zelf of laat je het professioneel doen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...