1 april 2012

O.P.I Vintage Minnie Mouse collection








Disney is gigantisch populair, vroeger al, maar nu nog steeds! En niet alleen de oudere films en cartoons, want na de Muppet collectie van O.P.I (die sterk in de smaak viel bij het publiek) en de film waarin zij de hoofdrol speelden blijft Disney maar groeien. Daarom is het voor O.P.I ook een grote eer van nog eens met één van hun grootste personage te kunnen samenwerken. Zelf ben ik eerder een lady-and-the-vagebond fan maar hun bekendste personages zijn toch natuurlijk wel minnie en micki. Twee simpel getekende muizen met grote zwarte oren die allemaal vroeger onze hartjes hebben gestolen. Minnie, het vrouwelijke muisje van de twee; herken je natuurlijk meteen aan haar grote strik die ze altijd op heeft en haar roze, lieve kleedjes, en daarop is deze collectie ook gebaseerd. Ondanks ik geen fan ben van de kleur roze, vindt ik de collectie met deze vier roze lakjes er wel geweldig schattig uitzien. 
Van links naar recht zie je:  Nothin' Mousie 'bout it,  I'm all ears,  If You Moust You Moust en The Color of Minnie. Zoals ik al eerder zei spreekt deze collectie mij niet echt aan, of toch niet om één van deze flesjes te gaan kopen, maar Nothin' Mousie 'bout it lijkt me wel een super lief lakje om bijvoorbeeld aan één van je vriendinnen te geven! Alle nagellak van O.P.I kost €13,95 per stuk en is onder andere te koop in Planet Parfum. Deze collectie zal te koop zijn vanaf midden Juni, dus nog een beetje geduld als je ze graag wilt hebben. Ben jij een grote fan van Disney en Minnie? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...