18 april 2012

Spring, fashion series: Blue

Ongeveer 2 weken geleden vertelde jullie ik al over een nieuwe soort artikeltjes dat ik ben aan het opzetten en dat is: the spring fashion series. Een serie artikeltjes voor deze lente/zomer waarbij ik jullie verschillende kledingstukken, accessoires laat zien in een verschillend kleurenthema. Zo was het vorige kleurenthema groen en vandaag is dat blauw. Drie verschillende outfits heb ik er meegemaakt. Ik hoop dat ze in de smaak vallen! 


1                           - Oorbellen  -  Forever21 -  €4,90
2                           - Riem  -  Topshop -  €14,50
3                           - Playsuit  -  Topshop -  €46
4                           - Tasje  -  Accessorize -  €44,90

5                           - Ballerina's  -  Topshop -  €50
6                           - Top  -  Topshop -  €31
7                           - Ring  -  Newlook -  €3,50
8                           - Short  -  H&M -  €9,95

9                           - Hakken  -  Topshop -  €60,50
10                         - Jurk  -  Topshop -  €41
11                         - Oorbellen  -  Forever21 -  €3,90
12                         - Clutch  -  Accessorize -  €27

Als je een specifieke kleur hebt die je graag in het volgend artikeltje van deze serie wilt zien, of je hebt nog goede tips, dan mag je het me altijd laten weten! 

2 opmerkingen:

  1. Die top van Topshop en short van H&M lijken wel voor elkaar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad! Dat was ook wat ik dacht toen ik ze zag op de site! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...