5 april 2012

Spring, fashion series: Green

Onlangs liep er op Lovely Beauty Things een enquête waarin je kon aangeven welk soort artikels je graag wat meer zou zien hier, en daaruit bleek dat jullie allemaal wel wat meer fashion gerelateerde artikeltjes zagen zitten. Dus daarom ben ik aan het denken geslagen. Outfits of the day is te veel werk voor iedere week te doen, trends ben ik niet super van op de hoogte, shoplogs zijn niet regelmatig genoeg...Toen ben ik wat beginnen rond kijken, en kwam ik op dit idee: ieder week een artikel waarin ik jullie wat collages laat zien van allemaal lente kleding in een verschillend kleuren thema, tof? Volgens mij wel! Deze week is het thema-kleur: groen. 





1                           - Hakken  -  Topshop -  £78
2                           - Playsuit  -  Topshop -  £56
3                           - Ketting  -  Forever21 -  €6,90
4                           - Handtasje  -  Topshop -  £32

5                           - Trui  -  Topshop -  £38
6                           - Ring  -  Forever21 -  €5,90
7                           - Ballerina's  -  Topshop -  £20
8                           - Short  -  Topshop -  £22

9                           - Clutch  -  Newlook -  €9,99
10                         - Riem  -  Esprit -  €35,95
11                         - Sandalen  -  H&M -  €19,95
12                         - Jurk  -  H&M -  €19,95

Wat is jouw favoriete stuk uit bovenstaande collages ? En wat vind jij van dit  nieuwe idee op Lovely Beauty Things om iedere week één soort kleur te kiezen en daar een collage van te maken?
Welke kleur zou je graag terug zien in de volgende "spring, fashion series"?
Laat het me maar allemaal weten!


1 opmerking:

  1. Wowy de wowy! Dit groene thema vond ik meteen al een killer! En ook al direct drie volledige outfits!
    Playsuit (2) lijkt me meest combineerbaar en ook heel mooi. De short (8) en het jurkje (12) doen me dan weer volop naar de zomer verlangen. En de Clutch (9) doet me uitkijken naar een glas bubbels op een zonnige tuinreceptie. Tijd om naar buiten te komen! En, durf je volgende keer het nieuwe rood te tonen, of hebben we dat al overal gezien?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...